مس شهربابک بر چادرملو غلبه کرد

کرمان – فت فتو – تیم فوتبال مس شهر بابک در هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان با دو گل بر چادرملو اردکان غلبه کرد. به گزارش فت فتو، دو تیم فوتبال مس شهربابک و چادرملو اردکان عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای شهربابک به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت […]

کرمان – فت فتو – تیم فوتبال مس شهر بابک در هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان با دو گل بر چادرملو اردکان غلبه کرد.

به گزارش فت فتو، دو تیم فوتبال مس شهربابک و چادرملو اردکان عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای شهربابک به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت نارنجی پوشان شهربابک موفق شدند با دو گل سه امتیاز حساس این مسابقه را به حساب خود واریز کنند.

ابتدا رضا فیروز زاده در دقیقه ۱۵ مسابقه و سپس علیرضا ولی زاده برای تیم فوتبال مس شهربابک در این مسابقه گلزنی کردند.

مس شهربابک با این پیروزی توانست امتیاز خود را به عدد ۲۱ برساند و با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدر جدول در جایگاه چهارم جدول رده بندی جام آزادگان قرار گیرد و چادرملو اردکان نیز با باقی ماندن در امتیاز ۱۱ در رده سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور جای گرفت.

شکست خارج از خانه آرمان گهر

آرمان گهر سیرجان دیگر نماینده استان کرمان نیز با تک گل دقیقه ۴۰ مهدی خلج بازی این هفته خود را به میزبان خود شهرداری همدان واگذار کرد.

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان که امسال از نفرات بومی حداکثری در ترکیب خود بهره می‌برد، پس از این دیدار ۱۷ امتیازی و در جایگاه یازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند و شهرداری همدان نیز با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم فوتبال مس شهربابک از ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه ۲۱ آبان ماه طی هفته سیزدهم رقابت های جام آزادگان در ساوه به مصاف خوشه طلایی این شهر می‌رود و آرمان گهر نیز در سیرجان میزبان خیبر خرم آباد خواهد بود.




مس شهربابک بر چادرملو غلبه کرد

منبع: ایرنـا
? مس شهربابک بر چادرملو غلبه کرد