مسابقه انتخابی جهت حضور در لیگ کشوری انجام می شود

مسئول روابط عمومی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمان گفت: مسابقه انتخابی در رشته های هفت سنگ و چوب کشی ویژه آقایان و بانوان جهت انتخاب بهترین ها و شرکت در لیگ کشوری جمعه ۲۱ آبان ماه به میزبانی شهرستان کرمان برگزار می شود. به گزارش فت فتو؛ محمد پورعسکری در این […]

مسئول روابط عمومی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمان گفت: مسابقه انتخابی در رشته های هفت سنگ و چوب کشی ویژه آقایان و بانوان جهت انتخاب بهترین ها و شرکت در لیگ کشوری جمعه ۲۱ آبان ماه به میزبانی شهرستان کرمان برگزار می شود.

به گزارش فت فتو؛ محمد پورعسکری در این رابطه اظهار داشت: در پی اعلام آمادگی حضور در اولین لیگ‌های چوب کشی و هفت سنگ کشور و به منظور حضور قدرتمند از استان، مسابقه انتخابی هفت سنگ و چوب کشی آقایان و همچنین هفت سنگ بانوان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به درخواست شهرستان بافت و دارا بودن بازیکنان در رشته چوب کشی بانوان، تیم این شهرستان در لیگ حضور پیدا می کند.

مسئول روابط عمومی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمان ادامه داد: از آن جا که با پیگیری مسولان هیئت موفق به جذب اسپانسر برای اعزام شدیم، تلاش می کنیم بهترین های هر رشته در لیگ شرکت کنند.

پورعسکری تصریح کرد: مسابقات انتخابی به صورت همزمان در سالن های دانشگاه پیام نور و شرف آباد انجام می شوند.




مسابقه انتخابی جهت حضور در لیگ کشوری انجام می شود

منبع:بــرنا
?
مسابقه انتخابی جهت حضور در لیگ کشوری انجام می شود