مسابقات جهانی کشتی فرنگی| گرایی هم حذف شد/علیزاده به شانس مجدد رفت

به گزارش گروه ورزش فت فتو، مسابقات جهانی کشتی فرنگی از امروز در صربستان آغاز شد. در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی رفت. وی در این مبارزه نزدیک و سخت با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید و توانست […]

به گزارش گروه ورزش فت فتو، مسابقات جهانی کشتی فرنگی از امروز در صربستان آغاز شد. در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی رفت. وی در این مبارزه نزدیک و سخت با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید و توانست راهی یک هشتم شود. وی در دور سوم با کیم هیون وو از کره جنوبی کرد که با نتیجه ۶ بر یک مغلوب شد. باتوجه به عدم صعود این حریف کره‌ای به فینال با شکست ۴ بر یک مقابل کشتی‌گیر قرقیزستان، گرایی از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن نمایندگان مجارستان و قرقیزستان فینالیست شدند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم هم ناصر علیزاده نماینده کشورمان بود. وی در مرحله یک چهارم مقابل تورپال بیسلطانوف از دانمارک باخت. با برد ۶ بر صفر حریف دانمارکی مقابل کشتی‌گیر ترک، علیزاده شانس رقابت در جدول بازنده‌ها را پیدا کرد. علیزاده در این گروه مقابل بارتلمی تشوشا از کنوگو قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی مقابل این حریف، فردا شب برای کسب مدال برنز به مصاف علی چنگیز از ترکیه خواهد رفت. پیش از این محمدرضا مختاری و پویا دادمرز از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند.

انتهای پیام/




مسابقات جهانی کشتی فرنگی| گرایی هم حذف شد/علیزاده به شانس مجدد رفت

منبع:آنـــا
? مسابقات جهانی کشتی فرنگی| گرایی هم حذف شد/علیزاده به شانس مجدد رفت