مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه: شهید سلیمانی شرط عاقب بخیری را در تبعیت از ولایت می‌دانست

گروه استان‌ها – مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور گفت: شهید سلیمانی ولایت فقیه را ستون اصلی انقلاب و شرط عاقب بخیری را در تبعیت از ولایت می‌دانست. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عظیم ابراهیم‌پور شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای کربلای ۴ و ۵ و آیین وداع […]

گروه استان‌ها – مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور گفت: شهید سلیمانی ولایت فقیه را ستون اصلی انقلاب و شرط عاقب بخیری را در تبعیت از ولایت می‌دانست.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عظیم ابراهیم‌پور شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای کربلای ۴ و ۵ و آیین وداع با دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در مصلی جیرفت برگزار شد اظهار داشت: در محضر شهدا باید در معرفی آنها حق مطلب ادا شود.

وی با بیان اینکه  در عملیات کربلای ۴ و ۵ شهدای ما افتخارات بزرگی آفریدند، خاطرنشان کرد: کربلای ۴ و ۵ در محل شلمچه بوده و در تمامی گلزار شهدا از منطقه شلمچه شهدای زیادی داریم.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور عنوان کرد: روایت داریم امام رضا(ع) وقتی از منطقه شلمچه وارد کشور می‌شدند در شلمچه نشستند و گریه کردند و همراهان از ایشان میپرسند که چرا گریه می‌کنید، حضرت فرمودند در آینده تعدادی از جوانان ما در اینجا شهید می‌شوند.

وی ادامه داد: آن حضرت می‌فرمایند خدایا چقدر زمان بگذرد که این جوانان به دنیا بیایند و بزرگ شوند تا من آنها را زیارت کنم و امام رضا(ع) تشنه دیدار آنها بوده است.

سردار ابراهیم‌پور با بیان اینکه شهدای ما در کربلای ۴ و ۵ تلاش‌های زیادی کردند و حماسه آفریدند، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند جنگ ما، جنگ حق و باطل بود و اگر با جبهه باطل روبهرو نشویم انگار وجود نداریم.

وی با اشاره به اینکه ما اگر تمامی مشکلات و جنگ‌ها را پشت سر گذاشتیم به خاطر وجود شهدا و رزمندگان است افزود: همان کسانی که از انقلاب اسلامی، خود انقلاب اسلامی را می‌خواستند.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور با بیان اینکه مومن واقعی باید درد جامعه را بفهمد و برای این مهم تلاش کند گفت: یکی از خصوصیات مهم حاج قاسم سلیمانی صداقت وی بود و شهید سلیمانی فرمود “ولایت فقیه ستون اصلی انقلاب است و اگر کسی بخواهد حفظ شود باید این ستون را محکم نگه دارد.”

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گویند عاقب بخیری ما به شرط تبعیت از امام و ولایت است، بیان کرد: مسئولین مواظب باشند در هر جایگاهی هستند همانند حاج قاسم وظیفه خود را انجام بدهند.

دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی: پرچم سرخ انتقام خون شهید سلیمانی ماندگار شد/ آمریکایی‌ها نگران ‌انتقام سخت هستند
فرمانده سپاه استان کرمان: برگزاری مراسم حاج قاسم تولید قدرت نرم برای انقلاب اسلامی شد
سرلشکر سلامی: مسیر “جهاد” حاج قاسم را با عزت ادامه می‌دهیم/ اجازه نفوذ دشمن را به سرزمین‌های اسلامی نخواهیم داد + فیلم

سردار ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: حضرت آقا در نماز حاج قاسم فرمودند تشییع جنازه حاج قاسم سلیمانی تجلی فطرت درونی ملت ایران بود که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه ۲۴میلیون نفر در پنج شهر ایران زیر تابوت حاج قاسم آمدند، گفت: این جماعت زیر تابوت حاج قاسم آمدند، گریه کردند و نشان دادند که حاج قاسم چه کسی بود؛ شهید سلیمانی سرلشکر، بسیجی و سرباز ولایت بود.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور با بیان اینکه زبان تربیتی و بین المللی انقلاب اسلامی مکتب حاج قاسم شد، اظهار داشت: در مکتب حاج قاسم کسی نباید جا بماند باید با حاج قاسم عهد ببندیم و رهرو مکتب وی باشیم.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه: شهید سلیمانی شرط عاقب بخیری را در تبعیت از ولایت می‌دانست

منبع: تسنــیم
? مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه: شهید سلیمانی شرط عاقب بخیری را در تبعیت از ولایت می‌دانست