مرگ تکنسین لوکوموتیو در راه‌آهن سیرجان

کرمان – فت فتو – مسئولان راه‌آهن فوت یکی از تکنسین‌های لوکوموتیو را در محدوده شهرستان سیرجان به دنبال بروز یک سانحه طی روز یکشنبه تایید کردند. به گزارش فت فتو خطوط ریلی شهرستان سیرجان از نظر ساختار اداری زیرنظر اداره کل راه آهن هرمزگان اداره می شود که مسئولان این اداره کل نیز در […]

کرمان – فت فتو – مسئولان راه‌آهن فوت یکی از تکنسین‌های لوکوموتیو را در محدوده شهرستان سیرجان به دنبال بروز یک سانحه طی روز یکشنبه تایید کردند.

به گزارش فت فتو خطوط ریلی شهرستان سیرجان از نظر ساختار اداری زیرنظر اداره کل راه آهن هرمزگان اداره می شود که مسئولان این اداره کل نیز در زمینه این سانحه توضیحاتی ارائه کردند.

امین لاهوتی مسئول روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان به خبرنگار فت فتو مستقر در سیرجان توضیح داد: برخورد یکی از کارکنان راه آهن با لوکوموتیو (کشنده ریلی) قطار موجب مرگ وی شد.

وی افزود: صبح امروز یکی از پرسنل عملیاتی راه آهن سیرجان به نام «محمد.آ» و ۳۵ ساله در زمان انجام مانور، با لوکوموتیو منفرد برخورد کرد که جان خود را از دست داد.

مسئول روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان اظهار داشت: علت این سانحه توسط کمیسیون پیشگیری از سوانح استان هرمزگان در دست بررسی است.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد و با استان هرمزگان دارای مرز مشترک است.




مرگ تکنسین لوکوموتیو در راه‌آهن سیرجان

منبع: ایرنـا
? مرگ تکنسین لوکوموتیو در راه‌آهن سیرجان