مردم در ۹ دی، ۲۲ بهمن جدیدی آفریدند

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری اتفاقات ۹ دی سال ۸۸ اظهار کرد: در آن روز مردم در سراسر ایران اسلامی ۲۲ بهمن، ۱۲ بهمن و ۱۵ خرداد دیگری؛ آفریدند و در دفاع از حریم ولایت و امام، دشمنان بیگانه را مأیوس کردند و نشان دادند خط ملت خط مستقیم امامت […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری اتفاقات ۹ دی سال ۸۸ اظهار کرد: در آن روز مردم در سراسر ایران اسلامی ۲۲ بهمن، ۱۲ بهمن و ۱۵ خرداد دیگری؛ آفریدند و در دفاع از حریم ولایت و امام، دشمنان بیگانه را مأیوس کردند و نشان دادند خط ملت خط مستقیم امامت و ولایت است و خط اسلام فقاهت و علی و زهرا است و این ملت در برابر بیگانه و فریب خوردگان و مزدوران هرگز تسلیم نشده و نخواهند شد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز نهم دی‌ماه در آیین گرامیداشت حماسه ماندگار ۹ دی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: این بانوی بزرگ پاسدار حریم ولایت و امامت که همه دردها و رنج ها به خاطر دفاع از امیرالمؤمنین و ولایت به جان خرید.

وی به خطبه ۹۳ نهج البلاغه درباره فتنه ها اشاره و تصریح کرد: هنگامی که فتنه می آید امر بر مردم مُشتبه می شود و وقتی فتنه عبور می کند مردم متوجه می شوند لذا اگر می خواهید سقوط نکنید دست از دامان علی برندارید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: حضرت علی(ع) و فاطمه(س) در زمینه فتنه شناسی بصیرت داشتند و خط مستقیم پیامبر را دنبال کردند و ما اگر بخواهیم در دریا سقوط نکنیم باید دست از دامان علی (ع) و فاطمه(ع) بر نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: در طول تاریخ مقابل بزرگانی همچون شیخ فضل الله نوری و آیت الله مدرس مزدوران و رجال ها آوردند تا با اسلام مقابله کنند، اما جریان شاخصی در دوران انقلاب نشات گرفت از زهرا و علی که پرچمدار آن بودند شکل گرفت که در راس آن امام راحل و مقام معظم رهبری قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در جریان ۸۸ کسانی آمدند و بحث تقلب را مطرح کردند و عده ای در ستادهایشان به مقدسات توهین کردند بنابراین اردوکشی خیابانی، توهین مقدسات عاشورا و کربلا برای ملت قابل تحمل نبود

آیت الله دری نجف آبادی افزود: بیگانگان نیز به این امر دامن زدند و فکر کردند انقلاب های مخملی در این کشور جواب می دهد؛ کور خواندند؛ اینجا سرزمین سلیمانی ها و رجائی هاست، سرزمین مردان غیرتمند و هنرمند و شیران دلیر و فداکار و غیرتمند است.

وی افزود: دجال ها و مزدوران و… برای اینکه در انتخابات برنده نشدند خواستند انقلاب را به آشوب بکشند و تفرقه ایجاد کنند زهی خیال باطل و این دلیل بر عدم شایستگی آنها است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری اتفاقات ۹ دی سال ۸۸ اظهار کرد: در آن روز مردم در سراسر ایران اسلامی ۲۲ بهمن، ۱۲ بهمن و ۱۵ خرداد دیگری؛ آفریدند و در دفاع از حریم ولایت و امام، دشمنان بیگانه را مأیوس کردند و نشان دادند خط ملت خط مستقیم امامت و ولایت است و خط اسلام فقاهت و علی و زهرا است و این ملت در برابر بیگانه و فریب خوردگان و مزدوران هرگز تسلیم نشده و نخواهند شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مکتب سلیمانی را مکتب علی و زهرا علیهماالسلام و عاشورا و کربلا و اسلام ولایت و فقاهت دانست و تأکید کرد: اسلام پاسخگوی همه نیازهای بشر است و احتیاج ندارد دست گدایی نزد دیگران دراز کنیم و متملق و چاپلوس باشیم و ذلت بپذیریم.

وی گفت: در ۹ دی این فاطمی ها و حسینی ها بودند که عزت و شوکت و امنیت آفریدند و اگر لازم باشد باز هم می آفرینند.

انتهای پیام




مردم در ۹ دی، ۲۲ بهمن جدیدی آفریدند

منبع: ایـسنا
? مردم در ۹ دی، ۲۲ بهمن جدیدی آفریدند