مردمان مرد به تئاتر شهر می آیند، کلاه قرمزی به مولوی می رود

به گزارش خبرنگار تئاتر فت فتو، امروز ۹ اثر نمایشی در بخش صحنه ای و ۸ نمایش در بخش خیابانی تئاتر فجر اجرا می شوند. اما چه آثاری؟ * تئاتر شهر تالار اصلی تئاتر شهر به نمایش مکبث زار از ابراهیم پشت کوهی از تهران در تک اجرای ساعت ۱۷ ، لومییر در تالار چهارسو […]

به گزارش خبرنگار تئاتر فت فتو، امروز ۹ اثر نمایشی در بخش صحنه ای و ۸ نمایش در بخش خیابانی تئاتر فجر اجرا می شوند. اما چه آثاری؟
* تئاتر شهر
تالار اصلی تئاتر شهر به نمایش مکبث زار از ابراهیم پشت کوهی از تهران در تک اجرای ساعت ۱۷ ، لومییر در تالار چهارسو از کشور اسپانیا به نویسندگی و کارگردانی تکسما مونوز در دو سانس ۱۸/۳۰و ۲۰/۳۰ در پنجاه دقیقه، نمایش موکت بر به نویسندگی و کارگردانی مجید کاظم زاده از رشا در دو سانس۱۷ و ۱۹ و در نمایش مردمان مرد از ارسلان محبی از زاهدان در دو سانس ۱۷/۳۰و ۱۹/۳۰ در تالار قشقایی به صحنه می روند.
*سنگلج
تماشاخانه سنگلج نیز میزبان نمایش پهلوان قلیچ از رضا محمدیان و حسین قاسمی از پیشوا در دو سانس ۱۷ و ۲۰ خواهد بود.
کلاه قرمزی به کارگردانی سید محمدرضا مرتضوی از کرج در ۵۵ دقیقه در دو سانس ۱۶ و ۱۹ به صحنه می رود.
*تماشاخانه ایرانشهر
اما تماشاخانه ایرانشهر امشب دو نمایش دو خاطره خیس از رحیم قرایی و مسلم نارکی از گچساران در ۵۰ دقیقه و دو سانس ۱۷ و ۲۰ را در سالن ناظرزاده و نمایش ممدشاه از سیدناصر امامی میبدی از یزد را در دو سانس ۱۸ و ۲۰/۳۰ به صحنه سمندریان می برد.
*تالار حافظ
تالار حافظ نیز نمایش ج مثل جنگ از مسعود کردی از بروجرد در هفتاد دقیقه در دو سانس ۱۸ و ۲۰/۳۰ را روی صحنه خواهد داشت.
*نمایش های خیابانی
نمایش های خیابانی امروز از ساعت ۱۴/۳۰با نمایش مام از مهدی صالحیار از تبریز آغاز و با گسار از فرامرز غلامیان و عباس منظری از شاهین شهر ، بازی از علیرضا قاسمی از بناب، نمایش دردسرهای یک موجود موذی از مهسا دهقانی از یزد، نمایش کارت قرمز برای بازیکن خارجی از سید پویا امامی از اصفهان، اکوستیک مین از حمیو ناطقی از ساری ، نمایش دعوت نشده از مصطفی کولیوند از دهلران به اجرا در می آیند.

انتهای پیام/




مردمان مرد به تئاتر شهر می آیند، کلاه قرمزی به مولوی می رود

منبع:آنـــا
? مردمان مرد به تئاتر شهر می آیند، کلاه قرمزی به مولوی می رود