مربیان قرآنی شریف‌آباد تجلیل شدند

گردهمایی مربیان، خیرین و اعضای خانه قرآن فاطمه زهرا(س) دهستان شریف‌آباد کشکوئیه برگزار و از بانوان مربی قرآن، با اهدای لوح سپاس از سوی اداره تبليغات اسلامي رفسنجان تجلیل شد. به گزارش فت فتو از کرمان، به‌مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، محفل انس با قرآن کریم و اولین گردهمایی مربیان، خیرین و اعضای خانه […]

گردهمایی مربیان، خیرین و اعضای خانه قرآن فاطمه زهرا(س) دهستان شریف‌آباد کشکوئیه برگزار و از بانوان مربی قرآن، با اهدای لوح سپاس از سوی اداره تبليغات اسلامي رفسنجان تجلیل شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، به‌مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، محفل انس با قرآن کریم و اولین گردهمایی مربیان، خیرین و اعضای خانه قرآن فاطمه الزهرا(س) دهستان شریف‌آباد کشکوئیه، امروز هفتم بهمن‌ماه، برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امام‌جمعه کشکوئیه و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، از بانوان مربی که در تربیت حافظان و اجرای برنامه قرآنی و ارتقای سطح علمی و مذهبی فعالان قرآنی نقش مؤثر ایفا کرده بودند با اهدای لوح سپاس از سوی اداره تبليغات اسلامي رفسنجان تجلیل شد.

حجت‌الاسلام بهشتی، امام جمعه کشکوئیه در این مراسم با بیان اینکه طرح‌های قرآنی متعددی از جمله نهضت ملی روخوانی قرآن، در منطقه به‌خوبی اجرا شده است، گفت: تعداد دارالقرآن‌های کشکوئیه به عدد هفت رسیده است و در روستاهای تقی‌آباد محمودیه، یوسف‌آباد و احمدآباد دئفه، دارالقرآن‌های آموزشی کار خدمات قرآن کریم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام




مربیان قرآنی شریف‌آباد تجلیل شدند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? مربیان قرآنی شریف‌آباد تجلیل شدند