مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد کرمان برگزار شد

به گزارش فت فتو از کرمان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، قائم مقام کمیته امداد کشور، استاندار کرمان و جمعی از مسئولین، امروز، ۱۲ تیرماه در سالن اداره برق کرمان برگزار شد. در این مراسم از خدمات ۶ ساله یحیی صادقی […]

به گزارش فت فتو از کرمان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، قائم مقام کمیته امداد کشور، استاندار کرمان و جمعی از مسئولین، امروز، ۱۲ تیرماه در سالن اداره برق کرمان برگزار شد. در این مراسم از خدمات ۶ ساله یحیی صادقی تقدیر و ناصر عسکری‌نژاد، به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان معرفی شد.

مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد کشور در این مراسم با بیان اینکه تاسیس کمیته امداد توسط امام خمینی(ره) تعیین خط سیر برای نظام جمهوری اسلامی است، افزود: توفیق خدمتگذاری نهاد کمیته امداد مرهون همکاری، تعامل و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف است که توانست اعتماد مردم را جلب کند.

وی با بیان اینکه یحیی صادقی، مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمان خدمات بزرگ و توفیقات خوبی در استان داشته است، گفت: در این مسیر همراهی مسئولان استان حامی و پشتیبان کمیته امداد بوده است.
 
خاکسار در ادامه با اشاره به اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) و بیان اینکه کمیته امداد در کنار خدمات مهم، در راستای تربیت نیروی انسانی و کادرهای خدمتگزار بیش از ۷۵۰ هزار دانشجو و دانش‌آموز را به لحاظ علمی تربیت می‌کند، افزود: در حال حاضر بیش از ۴ هزار دانش‌آموز نخبه تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد.

قائم مقام کمیته امداد کشور با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان برای ایجاد شغل و کارآفرینی به کمیته امداد تخصیص یافته است، افزود: با این عدد باید ۵۰۰ هزار شغل ایجاد شود که امیدواریم با کمک همه محقق شود.

یحیی صادقی، مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمان نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از مهمترین فعالیت‌های انجام شده در ۶ سال گذشته، گفت: ایجاد بیش از یک هزار نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس که در استان وارد مدار شده یکی از این اقدامات مهم انجام شده است به طوری که بعضی از خانواده‌های کمیته امداد از همین طریق ماهیانه ۴ میلیون تومان برق به دولت می‌فروشند.

وی با بیان اینکه از ۳۵ هزار شغلی که سال گذشته در استان کرمان ایجاد شد، ۱۵ هزار مورد مربوط به کمیته امداد بود که بنا به اعلام سازمان مدیریت، بیش از ۹۲ درصد آن واقعی بوده است، گفت: در کمیته امداد، حاشیه معنی ندارد و باید به اصل ماجرا برسیم و توفیقاتی که حاصل شده به همین جهت بوده است.

انتهای پیام




مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد کرمان برگزار شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد کرمان برگزار شد