مراسم تجلیل از سعید افروز در جیرفت برگزار شد

فت فتو/کرمان «سعید افروز» قهرمان پرتاب نیزه رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو طی آیینی با حضور امام جمعه جیرفت، فرمانداران جیرفت و عنبرآباد، فرمانده سپاه و جمعی از مسوولان در شرکت کشت صنعت این شهرستان تجلیل شد. حجت‌الاسلام”میثم تارم” امام جمعه جیرفت شامگاه ۲۱ شهریورماه در آیین تجلیل از قهرمان پرتاب نیزه رقابت های پارا المپیک […]

فت فتو/کرمان «سعید افروز» قهرمان پرتاب نیزه رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو طی آیینی با حضور امام جمعه جیرفت، فرمانداران جیرفت و عنبرآباد، فرمانده سپاه و جمعی از مسوولان در شرکت کشت صنعت این شهرستان تجلیل شد.

حجت‌الاسلام”میثم تارم” امام جمعه جیرفت شامگاه ۲۱ شهریورماه در آیین تجلیل از قهرمان پرتاب نیزه رقابت های پارا المپیک گفت: استقبال و تقدیر مردم جیرفت و مسوولان به ویژه استاندار کرمان از این قهرمان ملی ستودنی بود.

وی هر نوع قهرمانی را یک قدرت نرم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: هر مقدار این قهرمانی وسیع‌تر باشد دامنه قدرت نرم را نیز به‌ همان میزان گسترش می‌دهد.

تارم شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت را نیز بزرگترین سرمایه و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: حیات و شهادت این شهید تبلور این قدرت بود و امروز سعید افروز یکی از قهرمانانی است که قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران، استان کرمان و منطقه جنوب به شمار می‌رود.

امام جمعه جیرفت با تقدیر از افتخارآفرینی قهرمان پارالمپیک اظهار کرد: این جوان ثابت کرد می‌توان تحت هر شرایطی به نتایج مطلوبی در سطح بین المللی دست یافت و از طرفی در سایر صحنه‌های بین المللی نظیر علمی، فرهنگی و اقتصادی نیز می‌توان درخشید و قهرمانان بیشتری پرورش داد.

وی با یادآوری نوع نگاه حضرت امام راحل به جایگاه ورزش گفت: عظمت قهرمانی در سطح بین المللی در ابتدای انقلاب با جمله تاریخی امام راحل(ره) مبنی بر دوست داشتن ورزشکاران تبیین شد و نشان دهنده این است که حمایت از استعدادهای بالقوه و فراوان جوانان جیرفت در عرصه های مختلف ورزشی، علمی و … باید بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد تا به فعلیت برسد.

وی قهرمانی جوان جیرفتی را سرآغازی برای قهرمانی‌ها و افتخار آفرینی‌های بعدی دانست و افزود: امیدواریم در آینده شاهد طلوع قهرمانان دیگری همانند سعید افروز باشیم.

به گزارش فت فتو، سعید افروز فرزند افتخارآفرین جیرفت در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق به کسب مدال ارزشمند طلا شد که رکورد پرتاب نیزه پارادوومیدانی کلاسF۳۴ در سطح جهان و پارالمپیک را نیز به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت نمود.

انتهای پیام




مراسم تجلیل از سعید افروز در جیرفت برگزار شد

منبع:ایـسنا
? مراسم تجلیل از سعید افروز در جیرفت برگزار شد