مراسم استقبال از شهید «سیدحمیدرضا هاشمی» ساعت ۱۳:۳۰ امروز، فرودگاه کرمان

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مراسم استقبال از شهید هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ساعت ۱۳:۳۰ امروز ۱۰ مهرماه در فرودگاه کرمان برگزار می شود. سردار محمدعلی نظری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت پاسدار سیدحمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مراسم استقبال از شهید هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ساعت ۱۳:۳۰ امروز ۱۰ مهرماه در فرودگاه کرمان برگزار می شود.

سردار محمدعلی نظری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت پاسدار سیدحمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این شهید که عصر جمعه ۸ مهرماه جاری در غائله سیستان و بلوچستان توسط عوامل تروریستی به شهادت رسید، کرمانی است و مراسم استقبال از این شهید امروز ساعت ۱۳:۳۰ در فرودگاه کرمان انجام می شود.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر مطهر شهید بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم کرمان امشب برگزار (قبل از آن نیز در بیت الزهراء) و مراسم تشییع فردا (دوشنبه ۱۱ مهرماه) انجام خواهد شد.

نظری با اشاره به اینکه مراسم تشییع ساعت ۸:۳۰ فردا از حسینیه ثارالله تا چهارراه کاظمی کرمان برگزار و سپس برای تدفین به گلزار شهداء منتقل می شود، بیان کرد: شهید هاشمی از مدافعین امنیت کشور بود و بابد حق او ادا شود لذا از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت می شود.

به گزارش فت فتو، سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سید حمیدرضا هاشمی پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله  و حجت الاسلام علی عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان  با صدور پیامی مشترک ضمن عرض تبریک وتسلیت شهادت سردار سیدحمیدرضا هاشمی به خانواده معظم آن مجاهد مخلص و مردم نجیب استان بر انتقام خون پاک آن شهید عزیز  تاکید کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

سم رب الشهداء و الصدیقین وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ 

هرگز گمان مبر کسانی که در راه  خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

در ایام اخیر دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و تعدادی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند، در حمله‌ی تروریستهای سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند از جمله سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی (معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان) که  در میدان پرافتخار دفاع از امنیت و آرامش مردم فهیم و غیور زاهدان جان خود را فدا نمود. 

شهادت این  مجاهد مخلص را به محضر مبارک رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مردم نجیب وبصیر استان کرمان به ویژه خانواده معظم آن سردار پرافتخار تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

بدون شک شهادت پاداش بزرگ مجاهده فی سبیل الله و عنایت خاص حضرت حق به پاکان عالم و رهروان حقیقت و آزادگی است  آری  سردار شجاع و مخلص  شهیدسیدحمیدرضا هاشمی که فرزند دیار پایتخت مقاومت جهان اسلام است، عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان  سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمود، وبه یقین این ایثار ومجاهدت راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود. 

ما ثاراللهیان دیار حاج قاسم بر مردم فهیم، مومن و بصیر  زاهدان که داعیه دار وحدت و اخوت هستند، درود می‌فرستیم و اعلام میداریم با  همکاری و همراهی آنان، دست‌های پلید سردمداران نظام سلطه و استکبار به ویژه حاکمان رژیم تروریست‌پرور امریکا و دولت جعلی و جنایتکار صهیونیستی در فرماندهی تروریست‌های تجزیه‌طلب و بقایای گروهک خائن، خبیث و تروریستی عبدالمالک ریگی معدوم را قطع و انتقام خون پاک آن شهید والامقام را خواهیم گرفت و به مردم عزیزمان  اطمینان می‌دهیم راه سردار سرافراز شهیدسید حمیدرضا هاشمی را تا سر حد شهادت ادامه خواهیم داد و انشاالله با حضور مردم شهیدپرور استان در مراسم تشییع آن مجاهد، با بانک رسا شعار وارمان حاج قاسم عزیزمان  که ما ملت امام حسینیم،ما ملت شهادتیم را دگر بار به گوش جهانیان  خواهیم رساند.

انتهای پیام




مراسم استقبال از شهید «سیدحمیدرضا هاشمی» ساعت ۱۳:۳۰ امروز، فرودگاه کرمان

منبع: ایـسنا
? مراسم استقبال از شهید «سیدحمیدرضا هاشمی» ساعت ۱۳:۳۰ امروز، فرودگاه کرمان