مراحل شهرستان شدن «جازموریان» در دولت پیگیری می‌شود/روستای کروچان با همکاری و موافقت مردم به موقعیت مکانی بهتر جابجا می شود

رییس جمهور در جمع مروم سیل زده روستای کروچان رودبارجنوب از پیگیری شهرستان شدن “جازموریان”در هیات دولت خبر داد. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبار جنوب؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، در جریان سفر به استان کرمان صبح امروز جمعه وارد جیرفت شد و پس از آن با بالگرد از مناطق متاثر از سیل […]

رییس جمهور در جمع مروم سیل زده روستای کروچان رودبارجنوب از پیگیری شهرستان شدن “جازموریان”در هیات دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبار جنوب؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، در جریان سفر به استان کرمان صبح امروز جمعه وارد جیرفت شد و پس از آن با بالگرد از مناطق متاثر از سیل اخیر در جنوب استان بازدید کرد. 

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در جمع مردم روستای کروچان رودبارجنوب گفت: مراحل مقدماتی شهرستان شدن جازموریان در استان انجام شده است.

وی افزود: کارشناسان با شهرستان شدن این منطقه موافق هستند و در استانداری کرمان با این موضوع موافقت شده و در وزارت کشور این موضوع پیگیری و قطعی شده است و ما نیز در کمیسیون تقسیمات کشوری تصویب کرده ایم و دولت کار را به سرعت پیگیری خواهد کرد.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه خانه های آسیب دیده بازسازی می شوند، افزود: در بحث لوازم خانگی که در بحث سیل آسیب دیده اند به مردم کمک خواهد شد.


رئیس جمهور خاطر نشان کرد: با احداث سیل بند خرم در بالادست منطقه از خطرات احتمالی آینده جلوگیری می شود.

آیت الله رئیسی با اشاره به تلفاتی که به چاه های کشاورزی منطقه وارد شده است،گفت: چاه های آب کشاورزی دوباره حفر و زمین های کشاورزی تسطیح می شوند.

رییس جمهور بیان کرد: روستای کروچان با موافقت و همکاری مردم به یک موقعیت مکانی بهتر جابجا خواهد شد.

گفتنی است،روستای کروچان واقع در رودبار جنوب در اثر طغیان رودخانه در دی ماه ۱۴۰۰ سیلاب وارد خاته ها شد و زمین های کشاورزی این روستا با خاک یکسان شد.

انتهای پیام/پ




مراحل شهرستان شدن «جازموریان» در دولت پیگیری می‌شود/روستای کروچان با همکاری و موافقت مردم به موقعیت مکانی بهتر جابجا می شود

منبع:آرمـان
? مراحل شهرستان شدن «جازموریان» در دولت پیگیری می‌شود/روستای کروچان با همکاری و موافقت مردم به موقعیت مکانی بهتر جابجا می شود