مدیر پخش فرآورده‌های نفتی کرمان: کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران جمع نشده است

کرمان – فت فتو – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در پی برخی شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی مبنی بر حذف کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران، طی اطلاعیه‌ای این ادعا را تکذیب کرد. به گزارش روز دوشنبه ‌فت فتو از روابط عمومی این شرکت، سید باقر نورالدینی افزود: در تمامی جایگاه های سطح […]

کرمان – فت فتو – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در پی برخی شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی مبنی بر حذف کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران، طی اطلاعیه‌ای این ادعا را تکذیب کرد.

به گزارش روز دوشنبه ‌فت فتو از روابط عمومی این شرکت، سید باقر نورالدینی افزود: در تمامی جایگاه های سطح استان مطابق روال گذشته عرضه بنزین با نرخ اول به صورت یارانه‌ای (۱۵۰۰ تومانی) و نرخ غیر یارانه ای (سه هزار تومان) انجام می شود.

وی اظهارداشت: تمامی مالکان خودروهای بنزینی می توانند پس از اتمام سهمیه سوخت یارانه ای ماهانه یا ذخیره شده در کارت سوخت شخصی خود، برای سوخت گیری با نرخ دوم تا سقف ۲۵۰ لیتر از کارت شخصی خود و مالکانی که به هر دلیل کارت هوشمند سوخت ندارند، از کارت سوخت در اختیار جایگاه استفاده کنند.

نورالدینی افزود: از هموطنان تقاضا می‌شود به شایعات منتشره در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار صحیح را از سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به نشانی niopdc.ir دریافت کنند.




مدیر پخش فرآورده‌های نفتی کرمان: کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران جمع نشده است

منبع: ایرنـا
? مدیر پخش فرآورده‌های نفتی کرمان: کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران جمع نشده است