مدیر فنی فوتسال مس سرچشمه: تا نیم فصل به آمادگی خوبی می‌رسیم

کرمان – فت فتو – مدیر فنی تیم فوتسال مس سرچشمه با ابراز خرسندی از وضعیت رو به رشد این تیم گفت: خدا را شکر این تیم روند رو به رشد خوبی داشته و فکر می‌کنم تا نیم‌فصل به هماهنگی و آمادگی خوبی برسد. مجید مرتضایی روز چهارشنبه پس از شکست در نخستین بازی تیمش در […]

کرمانفت فتو – مدیر فنی تیم فوتسال مس سرچشمه با ابراز خرسندی از وضعیت رو به رشد این تیم گفت: خدا را شکر این تیم روند رو به رشد خوبی داشته و فکر می‌کنم تا نیم‌فصل به هماهنگی و آمادگی خوبی برسد.

مجید مرتضایی روز چهارشنبه پس از شکست در نخستین بازی تیمش در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: به دنبال قهرمانی تیم کارگری مس سرچشمه در جام جهانی (مسابقات کارگری کمپانی های جهان) در دبی، تصمیم گرفته شد بازیکنانش بتوانند در کشور به عنوان یک تیم کار کنند و خدا را شکر در لیگ دسته یک کشور آغاز به کار کردند. 

وی با اعلام اینکه هم اکنون این تیم بیش از یک ماه است که کارش را آغاز کرده است، اظهار داشت: مدیرعامل تربیت بدنی کارمندان مس سرچشمه فوق العاده فعال و پیگیر مسائل تیم است و توانسته یک مجموعه خیلی خوب به لحاظ فنی راهی مسابقات کند. 

مرتضایی با اشاره به اینکه حدود چهار بازیکن به این تیم اضافه شده است، تصریح کرد: هفته گذشته اردوی آماده سازی داشتیم که در این اردو سعی کردیم یکسری مسائل فنی را که به روز هستند و تفاوت هایی که بین مسابقات لیگ و کارگری وجود دارد را با بازیکنان کار کنیم. 

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم نتیجه خوب و قابل قبولی به عنوان یک تیم کارگری حاضر در رقابت های کشوری به دست آوریم. 

وی گفت: هم اکنون من به عنوان مدیر فنی در خدمت این مجموعه هستم و با کمک سر مربی تیم فوتسال و هماهنگی های خوب مجموعه فوتسال مس سرچشمه امیدوارم در مسابقات پیش رو بتوانیم نتایج قابل قبولی را بگیریم. 

مرتضایی تصریح کرد: اکنون فرصت مناسبی داریم تا ضمن حضوری قدرتمند در مسابقات کشوری، بتوانیم برای مسابقات داخل مجموعه ایمیدرو نیز آماده شویم.

وی با تأکید بر اینکه اطمینان دارم کار زیادی در پیش داریم، ابراز امیدواری کرد، با کمک هم بتوانیم تیم خوبی را داشته باشیم و کم کم تلاش کنیم تا به لیگ برتر نیز صعود کنیم.

تیم فوتسال مس سرچشمه پس از قهرمانی در مسابقات کارگران جهان، روز سه شنبه هفته در نخستین هفته چارچوب رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور با تیم ره سو تبریز دیدار و با نتیجه پنج بر ۲ این مسابقه را به میزبان خود واگذار کرد.




مدیر فنی فوتسال مس سرچشمه: تا نیم فصل به آمادگی خوبی می‌رسیم

منبع: ایرنـا
? مدیر فنی فوتسال مس سرچشمه: تا نیم فصل به آمادگی خوبی می‌رسیم