مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد + تصاویر

گروه استان‌ها – با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار و رضایی به عنوان مدیرکل جدید منصوب شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن […]

گروه استان‌ها – با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار و رضایی به عنوان مدیرکل جدید منصوب شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و رحمان جلالی سرپرست معاونت استانداری کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: ۹ دی یوم‌الله است و باید گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه در تاریخ هر وقت فتنه‌هایی شکل گرفت دو محور شبهه علمی و شهوت عملی در آن وجود داشته گفت: در بصیرت‌افزایی باید این دو محور را دید و شک و تردیدها و شبهات را در جامعه از بین ببریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش خاستگاه سه امر مهم است که مسئول آن باید برای آن برنامه داشته باشد افزود: آموزش و پرورش محل تعلیم و کانون ادراک قوی و بینش عمیق است.

وی با بیان اینکه تمام همت آموزش و پرورش باید صرف دانایی شود ادامه داد: محور دوم فعالیت‌های آموزش و پرورش تربیت است؛ تربیت امر بسیار مهمی است و دانایی زمانی ارزش دارد که در سایه تربیت قرار بگیرد.

علیدادی سلیمانی انقلابی بودن را محور سوم آموزش و پرورش دانست و گفت: اگر می‌خواهد جهشی اتفاقی بیفتد باید از گرایش سیاسی فاصله گرفت و هر جهشی با دوری از گرایش‌های سیاسی و با عدل محقق می‌شود.

امام جمعه کرمان: مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی باید مردمی و به دست خود مردم برگزار شود + تصاویر
اپلیکیشن راهنمای زائر “جهان شهر مقاومت” در کرمان راه‌اندازی شد
۱۱۳ برنامه شاخص فرهنگی و هنری در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان برگزار می‌شود

رحمان جلالی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در این جلسه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال ۷۶ جنگ نرم را مطرح کردند و در سخنرانی‌های متعدد بر آن تاکید داشتند اظهار داشت: در دیدار با دانش آموزان عنوان افسران جنگ نرم را بیان کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز در نظام تعلیم و تربیت، ۶۵۰ هزار نیرو وجود دارد که در عرصه جنگ نرم قرار گرفتند گفت: در شورای آموزش و پرورش چهار حوزه را حتماً پیگیری خواهیم کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید مبنای فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت قرار گیرد افزود: نیروی انسانی یک رکن است و اگر به آنها توجه شود قطعاً موفقیت هم خواهیم داشت.

به گزارش تسنیم، در این آیین از زحمات احمد اسکندری‌نسب مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان، تجلیل و رضا رضایی به‌عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/ش




مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد + تصاویر

منبع: تسنــیم
? مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد + تصاویر