مدیران با جدیت کار مردم را دنبال کنند

استاندار کرمان با اشاره به جابجایی دولت و استقرار وزرای جدید گفت: مدیران به ویژه در حوزه تنظیم بازار، با جدیت تمام کارها را دنبال کنند. به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به جابجایی دولت و استقرار وزرای جدید گفت: از مدیران توقع داریم به ویژه در […]

استاندار کرمان با اشاره به جابجایی دولت و استقرار وزرای جدید گفت: مدیران به ویژه در حوزه تنظیم بازار، با جدیت تمام کارها را دنبال کنند.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به جابجایی دولت و استقرار وزرای جدید گفت: از مدیران توقع داریم به ویژه در حوزه تنظیم بازار، جدی پای کار باشند و به هیچ وجه کارها رها نشود و پیگیری‌ها برای کار مردم ادامه یابد.

زینی‌وند به تصمیمات ستاد کرونا نیز اشاره کرد و گفت: وضعیت بسیار نگران کننده‌ای داریم‌ و همه مدیران به اجرای تصمیمات در حوزه کرونا کمک کنند.

استاندار کرمان ادامه داد: تصمیمات جدید برای اصناف ایجاد اذیت و زحمت می‌کند، اما وضعیت به مرز فاجعه نزدیک شده و اتفاق نظر پزشکان بر این است که پیک بیماری بدون اعمال محدودیت جدی پایین نمی‌آید و راهی غیر از اجرای شبه قرنطینه طی دو هفته آینده نداریم.

وی همچنین از سایت‌های عزاداری خواست تا مجالس را کوتاه و با رعایت کامل پروتکل‌ها در فضای باز، فاصله‌گذاری، استفاده از ماسک و بدون پذیرایی برگزار کنند و گفت: همه ما علاقه‌ به مراسم مذهبی داریم که سال‌ها با روح ما عجین شده‌اند، اما از خانواده‌ها و مردم درخواست داریم در منازل عزاداری کنند و در هیات‌هایی که رعایت پروتکل ندارند به هیچ‌وجه شرکت نکنند.

 



منبع:بــرنا
?
مدیران با جدیت کار مردم را دنبال کنند