مدرن‌ترین طرح‌های کشاورزی در شهرستان ارزوئیه در حال اجراست

فرماندار ارزوئیه گفت: شرکت هواپیمایی ماهان، یکی از معین‌های اقتصادی استان کرمان به تولید و کشت نهال کشاورزی در ارزوئیه اقدام کرده است. به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو طرح‌های کشاورزی با همت معین‌های اقتصادی در ارزوئیه در حال اجراست. فرماندار ارزوئیه گفت: شرکت هواپیمایی ماهان، یکی از معین‌های اقتصادی استان کرمان به تولید وکشت […]

فرماندار ارزوئیه گفت: شرکت هواپیمایی ماهان، یکی از معین‌های اقتصادی استان کرمان به تولید و کشت نهال کشاورزی در ارزوئیه اقدام کرده است.

به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو طرح‌های کشاورزی با همت معین‌های اقتصادی در ارزوئیه در حال اجراست.

فرماندار ارزوئیه گفت: شرکت هواپیمایی ماهان، یکی از معین‌های اقتصادی استان کرمان به تولید وکشت نهال کشاورزی در ارزوئیه اقدام کرده است اجرای مدرنترین طرح‌های کشاورزی با فناوری روز از سوی شرکت هواپیمایی ماهان درشهرستان ارزوئیه در دست اقدام است.

وی افزود: به گفته کارشناسان و متخصصان کشاورزی وباغبانی این معین اقتصادی، هدف اجرای طرح‌های باغبانی به روز و استفاده از سیستم‌های آبیاری و مکانیزاسیون برداشت برای آینده در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی بر پایه مهندسی کشاورزی و بهره‌وری به صرفه است.

رضا اسماعیلی‌کاخ فرماندار ارزوئیه گفت: این معین اقتصادی توانسته در کنار اجرای بزرگترین طرح اقتصادی و آینده‌نگری، اشتغال‌زایی عظیمی را به وجود بیاورد ، جوانان منطقه بیش از سیصد نفر اعم از نیروی کارگری ساده تا کارشناسان و متخصصان کشاورزی باغبانی در این جا جذب تا به فعالیت بپردازند.

لازم به ذکر است تاکنون در ۴۰۰ هکتار از اراضی ارزوئیه این طرح اجرا شده است.

انتهای‌خبر/ جواد بختیاری‌زاده




مدرن‌ترین طرح‌های کشاورزی در شهرستان ارزوئیه در حال اجراست

منبع:آرمـان
? مدرن‌ترین طرح‌های کشاورزی در شهرستان ارزوئیه در حال اجراست