مدارس جنوب کرمان در پی آبگرفتگی معابر تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: «بارش شدید باران در روزهای گذشته و آبگرفتگی معابر، کلاس‌های حضوری دانش‌آموزان در شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبرآباد، رودبار جنوب و قلعه‌گنج را امروز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود». مهران باهری در […]

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: «بارش شدید باران در روزهای گذشته و آبگرفتگی معابر، کلاس‌های حضوری دانش‌آموزان در شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبرآباد، رودبار جنوب و قلعه‌گنج را امروز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود».

مهران باهری در گفت‌وگو با برنا با اشاره به تعطیلی آموزش حضوری در تمامی  مدارس روستایی شهرستان جیرفت با توجه به آبگرفتگی معابر، بیان کرد: «مدارس دوره‌ی ابتدایی در شهر جیرفت نیز در روز چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰  تعطیل هستند».

باهری افزود: «مدارس متوسطه اول و دوم در شهر جیرفت آموزش خود را به صورت حضوری پیگیری می‌کنند، اما آموزش در سایر دوره‌های تحصیلی از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود».

وی با بیان اینکه آزمون‌های داخلی مدارس شهرستان‌های تعطیل شده لغو و به روزهای بعد موکول می‌شود، تاکید کرد: «امتحانات نهایی پایه دوازدهم (داوطلبان آزاد و واحد مانده‌ها) در زمان مقرر و به صورت حضوری برگزار خواهد شد».

باهری تاکید کرد: «همشهریان و اولیای محترم توجه داشته باشند، اطلاعیه‌های آموزش و پرورش استان کرمان فقط از طریق پرتال خبری اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir  و اعلام از سوی صدا و سیمای مرکز استان و خبرگزاری‌های استان کرمان مورد تأیید است».

انتهای پیام




مدارس جنوب کرمان در پی آبگرفتگی معابر تعطیل شد

منبع: بــرنا
?
مدارس جنوب کرمان در پی آبگرفتگی معابر تعطیل شد