محموله بزرگ‌ لوله های قرارگاه‌ نهضت آبرسانی مرد میدان به نرماشیر رسید

محمد رویان‌ گفت: سومین مرحله قرارگاه‌ نهضت آبرسانی مرد میدان در نرماشیر با تقویت خط انتقال آب شرب از محل چاه ها تا روستاهای این شهرستان‌ اجرا می شود. محمد رویان در گفتگو با فت فتو؛  از اجرای سومین مرحله قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان در این شهرستان خبر داد و گفت: دو مرحله برای […]

محمد رویان‌ گفت: سومین مرحله قرارگاه‌ نهضت آبرسانی مرد میدان در نرماشیر با تقویت خط انتقال آب شرب از محل چاه ها تا روستاهای این شهرستان‌ اجرا می شود.

محمد رویان در گفتگو با فت فتو؛  از اجرای سومین مرحله قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان در این شهرستان خبر داد و گفت: دو مرحله برای تقویت سیستم آبرسانی کوچه و خیابان روستاها و سومین مرحله برای تقویت خط انتقال روستاها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بیش از ۷۲ کیلومتر از کوچه و خیابان های سطح روستاهای کم آب و بی آب شهرستان توسط قرارگاه‌ نهضت آبرسانی مردمیزان طی دو مرحله آبرسانی شدند.

فرمانده سپاه‌ نرماشیر گفت: با تمام توان به جنگ کم آبی و بی آبی مناطق کم آب و بی آب شهرستان‌ می رویم تا بتوانیم‌ تنش آبی تمام روستاها را رفع کنیم.

 رویان خاطر نشان کرد: محموله لوله های سومین مرحله قرارگاه‌ نهضت آبرسانی مردمیدان به نرماشیر رسید و قرار است این‌مرحله برای تقویت خط انتقال آب شرب از چاه تا روستاها اجرا شود.

انتهای پیام/برجی




محموله بزرگ‌ لوله های قرارگاه‌ نهضت آبرسانی مرد میدان به نرماشیر رسید

منبع:آرمـان
? محموله بزرگ‌ لوله های قرارگاه‌ نهضت آبرسانی مرد میدان به نرماشیر رسید