محدودیتی در انتصاب زنان در دولت وجود ندارد

استاندار کرمان گفت: محدودیتی در انتصاب خانم‌ها نمی‌بینم و دولت هم در این خصوص نظر مثبت و باور دارد که خانم‌های توانمند در پست‌های مدیریتی حضور داشته باشند. به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند به مناسبت بزرگداشت مقام زن در جمع بانوان شاغل استانداری کرمان عنوان کرد: برای اجرای کارها باید انگیزه‌ها را تقویت کنیم […]

استاندار کرمان گفت: محدودیتی در انتصاب خانم‌ها نمی‌بینم و دولت هم در این خصوص نظر مثبت و باور دارد که خانم‌های توانمند در پست‌های مدیریتی حضور داشته باشند.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند به مناسبت بزرگداشت مقام زن در جمع بانوان شاغل استانداری کرمان عنوان کرد: برای اجرای کارها باید انگیزه‌ها را تقویت کنیم تا مسائل معیشتی بر آنها تاثیر نگذارد.

وی ابراز داشت: محدودیتی در انتصاب و بکارگیری زنان در پست‌های مدیریتی وجود ندارد، اما بعضا خانم‌ها خودشان در پذیرش مسئولیت‌ها هراس دارند.

زینی‌وند با تاکید بر اینکه باور و نظر دولت نیز بر حضور خانم‌های توانمند در پست‌های مدیریتی است گفت: حضور خانم‌ها در حوزه معاونت را از استانداری و مدیران کل و فرمانداری‌ها باید شروع و زمینه سازی کرد.   

مقام عالی دولت در استان کرمان گفت: تغییراتی مدیریتی در دولت‌ها امری طبیعی است و خانم‌ها باید در این تغییرات جایگاه شایسته خودشان را بگیرند.

به گزارش فت فتو؛ حمیده واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: نظام جمهوری اسلامی عرصه نوینی را برای حضور زنان ایجاد کرد و همه ظرفیت‌های موجود برای بانوان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و کارآفرینی فراهم ساخته است.

وی از بانوان شاغل و خدوم کشور به ویژه عرصه بهداشت و درمان قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدوارم با تاسی به راه و روش حضرت زهرا (س) پرورش دهنده فرزندان صالح و سالم باشیم.

واعظی گفت: بانوان شاغل ما صادقانه با پذیرش مسئولیت‌های مختلف به بهترین نحو انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام




محدودیتی در انتصاب زنان در دولت وجود ندارد

منبع: بــرنا
?
محدودیتی در انتصاب زنان در دولت وجود ندارد