متوقف شدن پخش مسابقات جام جهانی در اراضی عباس آباد/ نصب المان‌ها و کاپ طلایی به مناسبت جام جهانی ۲۰۲۲

محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی، گردشگری اراضی عباس آباد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه فت فتو، درباره برنامه‌های این منطقه برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: ما اقدامات خوبی را در رابطه با نشاط و شادمانی مردم داریم انجام می‌دهیم و این اقدامات برای تفریح و شادمانی خانواده‌ها در نظر گرفته […]

محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی، گردشگری اراضی عباس آباد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه فت فتو، درباره برنامه‌های این منطقه برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: ما اقدامات خوبی را در رابطه با نشاط و شادمانی مردم داریم انجام می‌دهیم و این اقدامات برای تفریح و شادمانی خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تشریح برخی از برنامه‌های افزود: ما در قالب فوتبال دستی، جام‌های رایانه‌ای و … برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که نشاط فضای جام جهانی را بتوانیم برای شهروندان ایجاد کنیم.

مدیرعامل منطقه فرهنگی، گردشگری اراضی عباس آباد در پاسخ به این سوال که قرار بوده در چند نقطه از این منطقه پخش زنده مسابقات جام جهانی را داشته باشید گفت: ما در ۲ نقطه گذر مشاهیر و همجوار باغ کتاب در فضای باز قصد پخش مسابقات را داشتیم که متوقف شده است.

حجازیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر تبلیغات محیطی اراضی عباس آباد برای جام جهانی گفت: موضوع تبلیغات محیطی را داشته‌ایم و در حال حاضر اگر مشاهده کنید، تبلیغات محیطی در منطقه فراهم است و کاپ جام طلایی نیز در منطقه نصب شده.

مدیرعامل منطقه فرهنگی، گردشگری اراضی عباس آباد ادامه داد: امکانات ویژه‌ای را تا به امروز برای این مسابقات داشته‌ایم و این کار‌ها ادامه هم پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/




متوقف شدن پخش مسابقات جام جهانی در اراضی عباس آباد/ نصب المان‌ها و کاپ طلایی به مناسبت جام جهانی ۲۰۲۲

منبع:آنـــا
? متوقف شدن پخش مسابقات جام جهانی در اراضی عباس آباد/ نصب المان‌ها و کاپ طلایی به مناسبت جام جهانی ۲۰۲۲