مبارزه با مافیای قاچاق مستلزم همکاری مردم است

فت فتو/کرمان مشاور استاندار در جنوب استان کرمان مدیریت سوخت را مستلزم همکاری مردم دانست و گفت: تا مردم همکاری نکنند با مافیای قاچاق نمی‌شود مبارزه کرد. حمدالله فاریابی در گفت و گو با فت فتو در پاسخ به ادامه صف های بنزین و معطلی مردم در آستانه سال تحصیلی جدید گفت: از همه مشکلات […]

فت فتو/کرمان مشاور استاندار در جنوب استان کرمان مدیریت سوخت را مستلزم همکاری مردم دانست و گفت: تا مردم همکاری نکنند با مافیای قاچاق نمی‌شود مبارزه کرد.

حمدالله فاریابی در گفت و گو با فت فتو در پاسخ به ادامه صف های بنزین و معطلی مردم در آستانه سال تحصیلی جدید گفت: از همه مشکلات مردم برای سوخت‌گیری و صف‌های طولانی اطلاع داریم و همه موارد به درستی رصد می‌شوند اما تا ایجاد زمینه عادی برای مردم باید صبر کرد.

وی در پاسخ به این سوال که متاسفانه در محورهای مواصلاتی جنوب کرمان همچنان شاهد تردد آزادانه سوخت‌بران هستیم و هیچ محدودیت و تغییری بعد از اجرای طرح کدینگ ملاحظه نمی‌شود، اظهار کرد: جلسات متعددی برای مدیریت سوخت و اینکه مشکلات کمتر متوجه مردم بشوند برگزار کردیم اما تا رسیدن به حد مطلوب و برخورد جدی با عاملان رونق قاچاق سوخت فاصله داریم اما این امر غیر ممکن نیست.

مشاور استاندار در جنوب کرمان همچنین از این رویه که مردم برای سوخت‌گیری دچار مشکلاتی هستند ابراز نگرانی کرد و افزود: با بازگشایی مدارس شاهد مشکلات بیشتری هستیم که تا نیمه اول مهرماه کمتر خواهند شد و با جایگاه داران متخلف به شدت برخورد می‌شود.

فاریابی با ابراز امیدواری از نتایج طرح کدینگ سوخت در جنوب کرمان افزود: با بررسی های صورت گرفته اجرای این طرح مفید واقع خواهد شد و دست دلالان حوزه سوخت قطع خواهد شد. 

به گزارش فت فتو، بر اساس شواهد عینی خبرنگار فت فتو متاسفانه مانند گذشته شاهد تردد خودروهای حامل قاچاق سوخت در بهترین ساعات روز در جنوب کرمان هستیم که علی رغم آغاز سال تحصیلی جدید مردم همچنان دچار مشکلات عدیده در تامین سرویس مدارس شده اند و در کنار آنچه بیان شد باید گفت تاکنون قاچاقچیان سوخت به طرح کدینگ تنه زدند و کماکان در جاده های جنوب کرمان جولان می‌دهند و منجر با حادثه‌های ترافیکی هولناکی شده‌اند که لازمه بهبود این بلبشو در زندگی روزمره مردم اهتمام ویژه متولیان امر در برخورد با دستان پشت پرده رونق بدون حد و حصر قاچاق سوخت است. 

انتهای پیام




مبارزه با مافیای قاچاق مستلزم همکاری مردم است

منبع: ایـسنا
? مبارزه با مافیای قاچاق مستلزم همکاری مردم است