مامور اجرای حکم تخریب درب منزل خانواده کرمانی، بازداشت شد

دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رسیدگی به موضوع و دستور فوری در خصوص تخلف مامورین در تخریب درب منزل خانواده کرمانی و تعقیب و بازداشت مامور متخلف خبر داد. به گزارش “فت فتو”  دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در خصوص پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی […]

دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رسیدگی به موضوع و دستور فوری در خصوص تخلف مامورین در تخریب درب منزل خانواده کرمانی و تعقیب و بازداشت مامور متخلف خبر داد.

به گزارش “فت فتو”  دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در خصوص پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تخریب درب منزل یک خانواده کرمانی افزود: هیچ کدام از مقامات قضایی در زمان اجرای حکم حقوقی در صحنه این ماجرا حضور نداشتند و مطالب عنوان شده در خصوص حضور دادستان و نمایندگان دادستان در این صحنه، خلاف واقع می باشد.

وی با اشاره به این مطلب که اجرای حکم از سوی محاکم حقوقی صادر و ارتباطی به دادسرا ندارد، ادامه داد: اجرای این حکم نیز توسط محاکم حقوقی صورت گرفته است. مدعی العموم در استان کرمان تصریح کرد: با توجه به تخریب صورت گرفته و ایجاد رعب و هراس برای اعضای این خانواده به ویژه کودکان ساکن در این منزل  مسکونی، بلافاصله پس از اطلاع در این خصوص به عنوان مدعی العموم به عنوان حافظ امنیت و آسایش مردم و اموال آنان دستورات لازم صادر و پرونده تشکیل و مامور اجرای احکام متخلف بازداشت شد.

سالاری ادامه داد: دادستانی کرمان حراست از امنیت عمومی و تامین آرامش مردم را از اولویت های خود می داند و با هر فردی که این امنیت را مخدوش نماید، وفق مقررات با او برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: مقامات قضایی استان کرمان به ویژه رئیس کل دادگستری استان، بلافاصله پس از اطلاع از این ماجرا، دستورات قضایی مقتضی را صادر کرده اند.

سالاری عنوان کرد: در این ماجرا تخلفاتی از سوی عوامل حاضر در صحنه این ماجرا انجام شده که در قالب یک پرونده به صورت خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

دادستان افزود: مقامات قضایی استان کرمان به ویژه رئیس کل دادگستری استان، بلافاصله پس از اطلاع از این ماجرا، ضمن صدور دستورات قضایی مقتضی، با این خانواده تماس گرفته و بر برخورد قانونی با تخلفات تاکید کردند.
 گفتنی است؛ حکم حقوقی علیه شوهر این خانم  صادر شده و محکوم علیه در زمان تخریب درب در منزل حضور داشته است و به جای او همسرش مداخله کرده است.

شایان ذکر است؛ براساس حکم دادگاه، منزل متعلق به شاکی بوده که با اقدام و پیگیری او درب برای خلع ید تخریب شده است و البته مامور اجرای احکام، در تخریب درب، رفتار خلاف قانون داشته که برخورد لازم با وی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/تاج الدینی




مامور اجرای حکم تخریب درب منزل خانواده کرمانی، بازداشت شد

منبع:آرمـان
? مامور اجرای حکم تخریب درب منزل خانواده کرمانی، بازداشت شد