مالیات استان کرمان ۱۲۰ درصد افزایش یافته است!

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: ۲۲ هزار میلیارد تومان مالیات استان کرمان در سال جاری مصوب شده که ۱۲۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. محمدمهدی فداکار امروز ۱۰ آذرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی اظهار کرد: مهم ترین مسئله ای که لازم است برای آن […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: ۲۲ هزار میلیارد تومان مالیات استان کرمان در سال جاری مصوب شده که ۱۲۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

محمدمهدی فداکار امروز ۱۰ آذرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی اظهار کرد: مهم ترین مسئله ای که لازم است برای آن اقدام شود، اشتغال است زیرا حل بسیاری از مشکلات در گرو اشتغال است و به عنوان مثال کاهش آسیب های اجتماعی، مسائل اقتصادی و فرزندآوری با آن حل می شود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد استان کرمان معدن پایه است، افزود: در حوزه مس عقب افتادگی تاریخی داریم و استخراج ما سال ها ۲۵۰ هزار تن بوده و هست و اگر تولید سه برابر شود عدد بزرگیست و صنعت مس، آینده دار است.

فداکار تصریح کرد: در صنایع پایین دستی در استان کرمان و به ویژه در مس هیچ کاری انجام نشده و جدا از تولید کاتد، فقط مس از استان خارج می شود در حالی که ظرفیت های خوبی وجود دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه البته کارهای بزرگی در استان انجام شده و انتقال آب از خلیج فارس اقدام بزرگی بود، گفت: با این پروژه، بار بزرگ صنایع از دوش استان برداشته شد.

وی افزود: در معادن و فولاد پروژه های بزرگی اجرا شده اما ظرفیت ها و نیازهای استان کرمان فراتر از این بحث هاست و تنوع ظرفیت های اقتصادی وجود دارد و وحدت همه ارکان حاکمیتی در استان را نیاز داریم و لازم است همه نیروهای سیاسی و اقتصادی از هر جناحی برای توسعه استان کمک کنیم.

فداکار در ادامه با بیان اینکه قانون معادن برای استان کرمان حیاتی است زیرا ۶۵ درصد حقوق دولتی معادن را این استان می پردازد، افزود: ۲۲ هزار میلیارد تومان مالیات استان کرمان در سال جاری مصوب شده که ۱۲۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ایمیدرو به استان کرمان خیلی ضربه زده و روی پهنه های معدنی استان دست گذاشته که باید در این زمینه اقدام جدی صورت بگیرد و در این راستا شرکتی با ۵۰۰ میلیارد تومان برای اکتشاف راه اندازی شده و امیدواریم زمینه فعالیت به زودی آغاز شود کارهای اکتشافی را شروع کند.

استاندار کرمان با بیان اینکه متاسفانه به لحاظ فرهنگی در استان با سرمایه گذار همکاری نمی کنیم، در ادامه گفت: بحث گردشگری مقاومت در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب شده و ایشان پیگیر است ضمن اینکه راه اندازی معاونت زیارتی به استان کمک می کند و رئیس جمهوری موافق است اما به مراتب پایین که میرسد موافقت نمی شود که نماینده های مجلس باید پیگیری کنند.

انتهای پیام




مالیات استان کرمان ۱۲۰ درصد افزایش یافته است!

منبع: ایـسنا
? مالیات استان کرمان ۱۲۰ درصد افزایش یافته است!