مؤلفه های ازدواج آسان چیست؟

صدیقه منتظر در خصوص مؤلفه های ازدواج آسان گفت: این مؤلفه ها را می توان به دو بخش مادی و معنوی تقسیم کرد؛ در مسائل مادی خانواده ها به این مهم توجه داشته باشند تا مراسم ها در صورت امکان، ساده برگزار شود. صدیقه منتظر ضمن گرامیداشت هفته ازدواج با بیان اینکه از خداوند منان […]

صدیقه منتظر در خصوص مؤلفه های ازدواج آسان گفت: این مؤلفه ها را می توان به دو بخش مادی و معنوی تقسیم کرد؛ در مسائل مادی خانواده ها به این مهم توجه داشته باشند تا مراسم ها در صورت امکان، ساده برگزار شود.

صدیقه منتظر ضمن گرامیداشت هفته ازدواج با بیان اینکه از خداوند منان خواستاریم زندگی همگان فاطمی و علوی باشد در خصوص مؤلفه های ازدواج آسان گفت: این مؤلفه ها را می توان به دو بخش مادی و معنوی تقسیم کرد؛ در مسائل مادی خانواده ها به این مهم توجه داشته باشند تا مراسم ها در صورت امکان، ساده برگزار شود.

مسئول بسیج اساتید خواهران طلبه در استان کرمان با بیان اینکه فلسفه تهیه جهزیه این است که یک زوج زندگی تازه ای را آغاز کنند، ادامه داد: خانواده طرفین برای برگزاری مراسمات افراد معدودی را دعوت کنند؛ همچنین خانواده ها، جهیزیه را حتی الامکان دست پائین و اقلامی که مورد نیاز است تهیه کنند؛ چرا که خرید برخی از وسایل نیاز نیست و زوجین از آن استفاده نمی کنند و صرفا جنبه خود نمایی دارد.

استاد حوزه علمیه در خصوص مؤلفه های معنوی در ازدواج آسان تصریح کرد: برخی عنوان می کنند که فردی که برای ازدواج انتخاب می کنیم، چهره خاصی داشته باشد تا دیگران حسرت داشتن چنین همسری را بخورند؛ این در حالی است که بیان کردن این مسائل درست نیست.

منتظر خاطر نشان کرد: توجه به اخلاق اسلامی از دیگر مؤلفه های معنوی است و البته نباید سخت گرفته شود؛ همه چیز ساده و حد شرعی مسائل باید رعایت شود.

انتهای پیام/م




مؤلفه های ازدواج آسان چیست؟

منبع:آرمـان
? مؤلفه های ازدواج آسان چیست؟