لیگ برتر فوتبال| شمشیر دو لبه در برابر استقلال

به گزارش خبرنگار گروه ورزش فت فتو، استقلال ساعت ۱۹ امروز در مصاف با پیکان برگزار کننده آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی خواهد بود. روز گذشته پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان دو مدعی برنده هفته پنجم بودند و سپاهان و فولاد خوزستان متوقف شدند. حال استقلال با آگاهی از نتایج […]

به گزارش خبرنگار گروه ورزش فت فتو، استقلال ساعت ۱۹ امروز در مصاف با پیکان برگزار کننده آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

روز گذشته پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان دو مدعی برنده هفته پنجم بودند و سپاهان و فولاد خوزستان متوقف شدند. حال استقلال با آگاهی از نتایج دیگر مدعیان قهرمانی به دیدار حریفی می‌رود که امتیازی برابر دارد و هدف نخستش کسب حداقل امتیاز و در صورت تعلل بیش از حد آبی‌ها، حداکثر امتیازات مسابقه است. 

ریکاردو ساپینتو که میراث‌دار عنوان قهرمانی فصل گذشته فرهاد مجیدی است به دلیل محبوبیتی که این مربی نزد طرفداران استقلال دارد و رقابت شدیدی که با پرسپولیس خواهد داشت موظف به کسب برتری در برابر پیکان است. این بازی در حضور هواداران برگزار می‌شود و دومین مسابقه‌ای است که بانوان فرصت دارند تا از تیم محبوب خود حمایت کنند. این موضوع مسئولیت سرمربی پرتغالی آبی‌ها را مضاعف می‌کند تا وی برای کسب نتیجه تلاش بیشتری کند.

غیبت آرمان رمضانی و محمدحسین زواری مصدوم نمی‌تواند مشکل خاصی برای ساپینتو ایجاد کند چراکه هیچ‌کدام از آنها در فهرست ۱۱ مرد اول این مربی نیستند. امیرارسلان مطهری هم نمی‌تواند امیدوار باشد تا برای آبی‌ها به میدان برود چون در فهرست خروجی قرار داشت. عزیزبک آمانوف هم مورد تایید سرمربی استقلال نیست و او در نشست خبری روز گذشته دلایل خود را برای بازی ندادن به این هافبک ازبکستانی بیان کرد. 

در سمت مقابل سید مجتبی حسینی که توانسته با تیمش ۷ امتیاز به دست آورد به شاگردانش توصیه‌های لازم را برای متوقف کردن مدافع عنوان قهرمانی داشته و بدون شک به دنبال آن است تا اتفاقی متفاوت را رقم بزند.

هر چند این بازی در حضور هواداران استقلال برگزار می‌شود اما پیکان همانند شمشیر دو لبه‌ای برای تیم ساپینتو است. برتری در این مسابقه آبی‌پوشان را به رده دوم جدول می‌رساند تا جدی‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس صدرنشین باشند و تساوی یا شکست باعث می‌شود تا این تیم بیش از پیش از صدر جدول فاصله بگیرد. به خصوص اینکه رقیب شنتی اشتقلال در رده نخست است و پس از پنج فصل قهرمانی متوالی و از دست رفتن ششمین جام پیاپی در فصل گذشته به دنبال تکرار عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام/۴۰۴۸/




لیگ برتر فوتبال| شمشیر دو لبه در برابر استقلال

منبع:آنـــا
? لیگ برتر فوتبال| شمشیر دو لبه در برابر استقلال