لطیفی: استقلال نقطه قوتِ گل‌گهر را از کار انداخت

تهران- فت فتو- پیشکسوت استقلال گفت: با برنامه ساپینتو بازیکنان در دیدار شب گذشته، نقطه قوت گل‌گهر را از کار انداختند و اجازه ندادند آنها از توپ‌های سوم استفاه کنند. علی لطیفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فت فتو با اشاره به پیروزی استقلال در بازی مقابل گل‌گهرسیرجان در هفته هفتم […]

تهران- فت فتو- پیشکسوت استقلال گفت: با برنامه ساپینتو بازیکنان در دیدار شب گذشته، نقطه قوت گل‌گهر را از کار انداختند و اجازه ندادند آنها از توپ‌های سوم استفاه کنند.

علی لطیفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فت فتو با اشاره به پیروزی استقلال در بازی مقابل گل‌گهرسیرجان در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال شایسته پیروزی در این مسابقه بود و توانست سه امتیاز حساس را در سخت‌ترین شرایط به دست آورد، پنالتی گرفته شده نیز کاملا درست بود و امین قاسمی‌نژاد در محوطه جریمه گل‌گهر بی‌احتیاطی کرد.

وی افزود: دیدار استقلال و گل‌گهر جنگ دو سبک مربیگری بود، قلعه‌نویی با بازی مستقیم به مصاف آبی‌پوشان رفت و سمت دیگر ریکاردو ساپینتو با بازی مالکانه که حفظ توپ برایش اهمیت زیادی داشت.

بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: کادر فنی استقلال به خوبی گل‌گهر را آنالیز فنی کرده بودند و به خوبی می‌دانستند این تیم از دفاع و کناره‌های زمین به بازی مستقیم و توپ‌های بلند برای کی‌روش استنلی روی می‌آورد و اجازه این کار را از حریف گرفتند.

لطیفی تصریح کرد: استقلال نقطه قوت گل‌گهر را از کار انداخت و اجازه نداد آنها از توپ‌های سوم نهایت استفاده را ببرند و این کمک کرد تا حریف فرصت شوت‌زنی پیدا نکند.

وی تاکید کرد: با حضور محمد محبی و مهدی قایدی مدافعان گل‌گهر این احساس خطر را داشتند که در ضد حملات سرعت این ۲ نفر دردسرساز شود و برای همین بر خلاف بازی‌های گذشته مدافعان این تیم جرات  جلو کشیدن را نداشتند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: زدن پنالتی در آن دقایق خیلی سخت است اما کوین یامگا با آرامش پشت توپ ایستاد و بر خلاف جهت دروازه‌بان حریف به گل دست یافت.

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال عصر شنبه در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان روبروی یکدیگر صف‌آرایی کردند. تیم فوتبال استقلال در این دیدار حساس و جنجالی مقابل گل‌گهر سیرجان به برتری دو بر یک دست یافت تا به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر برسد.

قضاوت این مسابقه را «امیر عرب براقی» با کمک‌های «محمدرضا ابوالفضلی» و «مهدی عالیقدر» بر عهده داشتند.




لطیفی: استقلال نقطه قوتِ گل‌گهر را از کار انداخت

منبع: ایرنـا
? لطیفی: استقلال نقطه قوتِ گل‌گهر را از کار انداخت