لزوم راه‌اندازی مجدد ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه کرمان

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل تقاضای زیاد از کرمان برای عتبات عالیات و همچنین وضعیت صنعت و تجارت استان، لازم است ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه کرمان مجددا راه اندازی شود. دکتر محمدرضا پورابراهیمی امروز ۱۴ شهریورماه در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با استاندار کرمان اظهار کرد: کرمان […]

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل تقاضای زیاد از کرمان برای عتبات عالیات و همچنین وضعیت صنعت و تجارت استان، لازم است ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه کرمان مجددا راه اندازی شود.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی امروز ۱۴ شهریورماه در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با استاندار کرمان اظهار کرد: کرمان به واسطه پوشش هوایی جنوبشرق کشور حائز اهمیت است و رتبه هشتم کشور را در جابه جایی مسافر دارد.

وی در ادامه افزود: بعد از تهران، بیشترین آمار متقاضیان عتبات عالیات از کرمان است و اگر پرواز به این استان اختصاص یابد، متقاضی وجود دارد و این مسئله نشان می دهد بخش پروازهای خارجی از کرمان را باید تقویت کنیم.

پورابراهیمی تصریح کرد: همچنین وضعیت صنعت، تجارت و سهم عمده بخش صنعت و معدن کشور از استان کرمان، یکی دیگر از دلایل لزوم برقراری پروازهای خارجی است و درخواست داریم ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه کرمان مجددا راه اندازی شود.

راه‌اندازی مرکز لجستیک بندر خشک در کرمان در آینده نزدیک

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمل و نقل ترکیبی ریلی، جاده‌ای و هوایی برای استان کرمان خیلی مهم است بیان کرد: مسئله حمل بار از فرودگاه جیرفت باید حل شود. (در جلسه اعلام شد این مسئله در کمیسیون مرزهای کشور باید مصوب شود).

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه به زودی مرکز لجستیک بندر خشک در کرمان ایجاد می شود افزود: درخواست داریم سازمان فرودگاه های کشور در ایام اربعین برای فرودگاه کرمان پرواز ویژه به عراق اختصاص بدهد.

انتهای پیام




لزوم راه‌اندازی مجدد ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه کرمان

منبع: ایـسنا
? لزوم راه‌اندازی مجدد ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه کرمان