لزوم تشکیل مرکز spx در کرمان

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به سهم بنگاه های کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال تاکید کرد: باید مرکز spx (مکانی که شرکت های کوچک را در کنار یکدیگر جمع می کند) در استان شکل بگیرد. “علی زینی وند” صبح امروز ۲۵ شهریورماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به سهم بنگاه های کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال تاکید کرد: باید مرکز spx (مکانی که شرکت های کوچک را در کنار یکدیگر جمع می کند) در استان شکل بگیرد.

“علی زینی وند” صبح امروز ۲۵ شهریورماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت: کشور فقط مشکل اقتصادی دارد و مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به موضوع اقتصاد دارند.

وی با تاکید برآنکه حق مردم است که به سطح مطلوبی از توسعه و رفاه برسند، تصریح کرد: در حوزه کسب و کارهای کوچک اقدامات بی نظیری در استان کرمان در حال رخ دادن است و حدود ۱۲ هزار شغل در آن تعریف کرده ایم و به سرعت این مهم در حال انجام است.

استاندار کرمان با بیان اینکه در بیشتر کشورهای توسعه یافته بیش از ۹۰ درصد اقتصاد و اشتغالشان در بخش واحدهای کوچک و متوسط محقق شده، اظهار کرد: در مشاغل خرد و خانگی اقداماتی در دستور کار داریم و باید صنایع کوچک را از راه تامین نیاز قطعات و خدمات بنگاه های بزرگ استان فعال کنیم.

وی بر لزوم گردش مالی شرکت های بزرگ در استان تاکید کرد و افزود: قوانین بانکی دست و پاگیر هستند و باید آنها را شکست و باید مرکز spx (مکانی که شرکت های کوچک را در کنار یکدیگر جمع می کند) در استان شکل بگیرد.

زینی وند اظهار کرد: باید شرکت های دانش بنیان تقویت شوند و پارک های علم و فناوری را در سطح استان گسترش دهیم.

به گزارش فت فتو، spx یا مرکز پیمانکاری فرعی صنعتی یکی از راه های مدرن و موثر سازمانی برای تولید محصولات صنعتی از راه همکاری واحدهای تولیدی مکمل است.

انتهای پیام




لزوم تشکیل مرکز spx در کرمان

منبع:ایـسنا
? لزوم تشکیل مرکز spx در کرمان