لزوم ترویج مکتب سلیمانی در مدارس/ضرورت همکاری مردم در زمینه آموزش

کرمان – معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه در خصوص ترویج آرمان‌های مکتب شهید سلیمانی در مدارس شد. به گزارش فت فتو، احمد محمودزاده صبح یکشنبه در مراسم افتتاح یک هنرستان در کرمان اظهارداشت: د کشور ۱۶ میلیون دانش آموز وجود دارد و در بودجه وزارت خانه محدود است و در همین راستا […]

کرمان – معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه در خصوص ترویج آرمان‌های مکتب شهید سلیمانی در مدارس شد.

به گزارش فت فتو، احمد محمودزاده صبح یکشنبه در مراسم افتتاح یک هنرستان در کرمان اظهارداشت: د کشور ۱۶ میلیون دانش آموز وجود دارد و در بودجه وزارت خانه محدود است و در همین راستا همکاری و حضور مردم و خیران در زمینه آموزش ضروری است.

وی عنوان کرد: مشارکت مردمی و همه نهادهای دولتی و غیر دولتی و بنگاههای اقتصادی در این زمینه در استان‌های مختلف ضرورت دارد تا بتوانیم در زمینه جامعه و تمدن سازی اقدام مثبت انجام دهیم.

وی بر لزوم برنامه ریزی در راستای ترویج آرمانهای انقلاب در مدارس تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات ترویج مکتب سلیمانی است که این امر باید در همه مدارس به صورت ویژه دیده شود.

رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین راهبرد وزارتخانه در مدارس غیر دولتی است که باید اجرا شود.

کد خبر ۵۵۸۱۲۰۰




لزوم ترویج مکتب سلیمانی در مدارس/ضرورت همکاری مردم در زمینه آموزش

منبع: مــهر
? لزوم ترویج مکتب سلیمانی در مدارس/ضرورت همکاری مردم در زمینه آموزش