قوه قضائیه باید پناهگاه مردم باشد

حجت الاسلام شجاعی گفت: قوه قضائیه جایی که همه افراد ناامید از همه جا، به آنجا پناه ببرند و وبحمدلله در شهرستان ما با آن خدمات خوب وشایسته ای که دادگستری ودادسرای زرند به مردم ارائه داده ، اینگونه بوده است. به گزارش فت فتواز کرمان :همزمان با هفتم تیرما ه سالروز شهادت شهید بهشتی […]

حجت الاسلام شجاعی گفت: قوه قضائیه جایی که همه افراد ناامید از همه جا، به آنجا پناه ببرند و وبحمدلله در شهرستان ما با آن خدمات خوب وشایسته ای که دادگستری ودادسرای زرند به مردم ارائه داده ، اینگونه بوده است.

به گزارش فت فتواز کرمان :همزمان با هفتم تیرما ه سالروز شهادت شهید بهشتی و۷۲ تن از یاران باوفای ایشان وبه مناسبت هفته قوه قضائیه همایش بزرگداشت این هفته با حضور حجت الاسلام والمسلمین شجاعی امام جمعه محترم ، مسئولین شهرستان ، کارکنان مجموعه قضایی زرند مورخه در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی زرند برگزارشد.

در این مراسم امام جمعه زرند با گرامیداشت یاد وخاطره همه شهیدان بویژه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان و تبریک این هفته  به همه کارکنان مجموعه قضایی شهرستان زرند در سخنانی به تبیین شخصیت برحسته آیت الله شهید دکتر بهشتی پرداخت وگفت: شاخصه اولی که در وجود این شهید بود وما باید نسبت به آن توجه داشته باشیم اثرگذاری ایشان بود.

وی افزود: ایشان یکی از ارکان تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و بعداز پیروزی آن وبه تعبیری معمار دستگاه قضا وقوه قضائیه در کشور بودند واینها نشان از آن ایفای نقشی است که این شهید بزرگوار در طول دوران حیاتشان داشتند.

حجت الاسلام شجاعی بیان داشت: وقتی که درشخصیت ایشان تدبر ودقت می کنیم می بینیم بسیاری از فضائل اخلاقی وسجایای نفسانی بروز وظهور عینی وعملی داشت، آنچه را که ایشان می گفت حقیقتاً به آن معتقد بود وآنچه را که اعتقاد داشت ازجهت عملی به آن ملتزم بود که حتماً به آن جامه عمل بپوشاند.

او گفت: شهید بهشتی یک انسان جدی ومخلص ومومن ومقید به شئونات دینی واسلامی وحقیقتاً آثار پارسایی و زهد در رفتار ایشان مشاهده می شد.

وی ماندگاری را دومین شاخصه شخصیت شهید بهشتی عنوان و اظها داشت: شهید بهشتی به تعبیر امام راحل عظیم الشأن به تنهایی یک ملت بود برای ملت ما که این مسئله به تاثیرگذاری وماندگاری ایشان بعد ازشهادت شان برمی گردد و یک بخشی از آن هم خاصیت شهادت است که شهداء اینگونه هستند وخدای متعال اراده کرده که نام اینها بماند.

امام جمعه زرند در پایان با تقدیر وتشکر از زحمات وخدمات خوب مجموعه قضایی شهرستان زرند تاکید کرد: قوه قضائیه باید پناهگاه مردم باشد،جایی که همه افراد ناامید از همه جا، به آنجا پناه ببرند و وبحمدلله در شهرستان ما با آن خدمات خوب وشایسته ای که دادگستری ودادسرای عمومی زرند به مردم ارائه داده ، اینگونه بوده است.

لازم به ذکر است همایش هفته قوه قضائیه با حضور مسئولین شهرستان زرند وکارکنان دادگستری در سالن ارشاد زرند برگزار گردید .




قوه قضائیه باید پناهگاه مردم باشد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? قوه قضائیه باید پناهگاه مردم باشد