قول استاندار کرمان برای تاسیس درمانگاه بلوک جیرفت

استاندار کرمان گفت: برای رفع مشکل ۵۰ هزار از مردم در بلوک جیرفت به زودی درمانگاه شبانه روزی راه اندازی می‌شود. به گزارش فت فتو، محمدمهدی فداکار در جلسه شورای اداری جیرفت گفت:وقتی مردم شهر بلوک امکان درمان شبانه روزی ندارند، جای نگرانی است و درمانگاه بلوک به زودی باید راه اندازی شود، زیرا ۵۰ […]

استاندار کرمان گفت: برای رفع مشکل ۵۰ هزار از مردم در بلوک جیرفت به زودی درمانگاه شبانه روزی راه اندازی می‌شود.

به گزارش فت فتو، محمدمهدی فداکار در جلسه شورای اداری جیرفت گفت:وقتی مردم شهر بلوک امکان درمان شبانه روزی ندارند، جای نگرانی است و درمانگاه بلوک به زودی باید راه اندازی شود، زیرا ۵۰ هزار سرگردان هستند؛ و درمانگاهی ندارند.

 

وی در زمینه تعرفه محصولات کشاورزی به مدیران هشدار داد که چرا زودتر مشکلات را مطرح نمی‌کنند و گفت: نباید بگذاریم مشکلات به مسئله حاد تبدیل شوند و مردم تعرفه چندین درصدی را پیامک زدند و نباید اجازه بدهیم مشکلات دیرهنگام مطرح شوند و باید سریع فعال اقدام کنیم تا مردم دچار چالش نشوند.

 

استاندار کرمان با اشاره به تبعات ناشی از طرح کُدینگ گفت: سوخت در جنوب به یک معظل تبدیل شده بود که به نفع کشور نیست، اما مردم نباید دچار مشکل شوند اگرچه با مصوبه شورای تامین کار مردم راحت می‌شود و در کنار آن هم شبکه‌های قاچاق سوخت برخورد شود.

وی افزود: حوزه‌های معدنی جنوب کرمان ظرفیت خوبی دارد و تنوع معدنی در جنوب کرمان داریم که باید روی این موضوع کار شود و ضعف زیرساخت‌ها باید جبران شوند و مشکل پست‌های فوق توزیع برق هم حل خواهند شد و مدیران کار را باید با جدیت دنبال کنند.




قول استاندار کرمان برای تاسیس درمانگاه بلوک جیرفت

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? قول استاندار کرمان برای تاسیس درمانگاه بلوک جیرفت