قطع برق و گاز در انتظار مکان هایی که مراسم عروسی برگزار می‌کنند

سهراب بها الدینی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان همچنان در حال افزایش است، گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی با برگزارکنندگان مراسم عروسی در تالارها، خانه باغ‌ها و منازل برخورد می‌کند.  به گزارش فت فتو؛  فرماندار ویژه سیرجان در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا درسیرجان با بیان اینکه وضعیت این شهرستان […]

سهراب بها الدینی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان همچنان در حال افزایش است، گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی با برگزارکنندگان مراسم عروسی در تالارها، خانه باغ‌ها و منازل برخورد می‌کند.

 به گزارش فت فتو؛  فرماندار ویژه سیرجان در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا درسیرجان با بیان اینکه وضعیت این شهرستان به لحاظ تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا مناسب نیست و در وضعیت شدید بحرانی است، اظهار کرد: متاسفانه مشاهده شده که برخی از شهروندان بدون توجه به حساسیت موضوع، اقدام به برگزاری آیین‌های مختلف می‌کنند که این امر در شیوع بیماری کرونا موثر است.
وی گفت: برگزاری مراسم ترحیم و عروسی یکی از مهمترین عوامل بسیار خطرناک در شیوع کرونا است که باید پلیس اماکن عمومی به این خانواده‌ها اجازه برگزاری این مراسم‌ را به هیچ عنوان ندهد.
فرماندار سیرجان تصریح کرد : این اقدام در جهت پیشگیری و بالا بردن ضریب ایمنی مردم این شهرستان است و با متخلفانی که این مصوبه را رعایت نکنند، برخورد خواهد از جمله اینکه ، انشعاب برق و گاز برگزار‌کنندگان مراسم عروسی و عزا قطع می‌شود.
وی همچنین گفت: به اتاق اصناف دستور داده شده کلیه مزون ها در سطح شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند ودر صورت سرپیچی پلمپ شوند .
فرماندار سبرجان ضمن تشکر از کادر درمانی بیمارستان ها ومراکز بهداشت ، در پایان ضمن پابرجا بودن محدودیت ها از مردم شریف سیرجان خواست به دستورالعمل های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی، زدن ماسک، وعدم شرکت در تجمعات توجه جدی داشته باشند.
انتهای پیام/سعید



منبع:آرمان
? قطع برق و گاز در انتظار مکان هایی که مراسم عروسی برگزار می‌کنند