قطارهای حومه‌ای منتهی به تهران فردا رایگان است

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: ۲۳ رام قطار رایگان حومه‌ای در مسیرهای منتهی به تهران، دوشنبه برای جابه‌جایی علاقه‌مندان به شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی اختصاص یافت. به گزارش فت فتو به نقل از صدا و سیما، سعید رسولی ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: ۲۳ رام قطار با ۱۰۴ […]

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: ۲۳ رام قطار رایگان حومه‌ای در مسیرهای منتهی به تهران، دوشنبه برای جابه‌جایی علاقه‌مندان به شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی اختصاص یافت.

به گزارش فت فتو به نقل از صدا و سیما، سعید رسولی ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: ۲۳ رام قطار با ۱۰۴ سرویس، عاشقان شرکت در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار را از ۵ مسیر اسلامشهر- رباط کریم- پرند، ورامین- پیشوا- گرمسار، هشتگرد- قزوین- تاکستان، قم و فیروزکوه به تهران و بالعکس به صورت رایگان جابه‌جا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این قطارهای حومه‌ای ظرفیت جابه‌جایی ۴۰ هزار مسافر را دارد، افزود: شرکت راه آهن همچنین ۴ رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران – کرمان و بالعکس برای شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی با ظرفیت ۲ هزار و ۴۰ صندلی تدارک دیده؛ ضمن اینکه به قطارهای برنامه‌ای این مسیر نیز، ۲ واگن اضافه با ظرفیت ۸۰ صندلی افزوده شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: قطارهای تهران – یزد نیز در روز شانزدهم دی ماه تا شهر کرمان ادامه سیر می‌دهند تا ظرفیت بیشتری برای جابه‌جایی مردم شهیدپرور ایران افزوده شود.

به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن، ۲ رام قطار فوق‌العاده نیز در مسیر یزد – کرمان و بالعکس با ظرفیت ۷۲۰ صندلی ایجاد شده است و علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این قطارها به پایگاه اینترنتی شرکت راه آهن به نشانی www.rai.ir مراجعه کنند.

رسولی تصریح کرد: شرکت راه آهن علاوه بر این اقدامات، برنامه‌های فرهنگی متنوعی در ایستگاه‌های راه آهن سراسر کشور با هدف تجلیل از مقام شامخ سردار رشید سپاه اسلام تدارک دیده است.

کد خبر ۴۸۱۷۲۷۵


برهان محمودی




قطارهای حومه‌ای منتهی به تهران فردا رایگان است

منبع: مــهر
?قطارهای حومه‌ای منتهی به تهران فردا رایگان است : اخبار استان کرمان – اقتصادی