قدردانی گلرِ تیم ملی فوتبال بانوان از اردشیر سعدمحمدی

عارفه سیدکاظمی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان از اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پس از آن که در مذاکره با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال، او را به استخدام شرکت مس در آورده بود، قدردانی و تشکر کرد. عارفه سادات سیدکاظمی، متولد ۷ اسفند ماه ۱۳۷۶ بانوی ورزشکار گلبافیست که در […]

عارفه سیدکاظمی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان از اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پس از آن که در مذاکره با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال، او را به استخدام شرکت مس در آورده بود، قدردانی و تشکر کرد.

عارفه سادات سیدکاظمی، متولد ۷ اسفند ماه ۱۳۷۶ بانوی ورزشکار گلبافیست که در باشگاه فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در لیگ کوثر حضور دارد. او از بازیکنان تیم ملی زنان ایران و یکی از کاپیتان‌های تیم ملی است که در سن ۱۴ سالگی به عنوان پدیده فوتبال ساحلی کشور شناخته شد.

این بانوی فوتبالیست در حال حاضر با پیراهن شماره ۱۲ در پست دروازه‌بان در باشگاه فوتبال زنان شهرداری سیرجان حضور دارد.

او در گفت و گویی یکی از دغدغه‌های اصلی بانوان فوتبالیست را نداشتن کار و شغل عنوان کرد و گفت: سرانجام روزی فوتبال ما به پایان می‌رسد و از آنجایی که زندگی همچنان ادامه خواهد داشت؛ لذا داشتن شغلی مناسب بسیاری از دغدغه‌های ما رو حل می‌کند.
این گلر تیم ملی می‌گوید: ما فوتبالیست‌های خانم، همیشه در شرایط سختی ورزش کرده ایم، گاهی سختی‌ها و مشکلات یه قدری است که بسیاری تصمیم می‌گیرند، قید فوتبال را بزنند.
سیدکاظمی، وضعیت قراردادی، میزان دریافتی، نداشتن بیمه و حمایت‌های مالی را از بزرگترین مشکلات فوتبالیست‌های خانم برشمرد و گفت: همان طور که می‌دانید؛ در فوتبال بانوان پولی عاید بازیکنان نمی‌شود و از آنجایی که مانند فوتبال آقایان رسانه‌ای نمی‌شود؛ لذا حمایتی از آن صورت نمی‌گیرد و این کار را برای ما دختران فوتبالیست به شدت سخت کرده است.
به گفته او، تنها دلیل حضور بانوان در فوتبال، عشق و علاقه شخصی به این رشته ورزشیست و هیچ گونه حمایتی از سوی جایی از آن‌ها نمی‌شود.
سیدکاظمی می‌گوید: این مشکلات، همه این سال ها، ذهن بسیاری از فوتبالیست‌های خانم را درگیر کرده بود؛ ولی امروز با شنبدن خبر استخدام، امیدواری زیادی در فوتبال بانوان ایجاد شده است.
این بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با قدردانی از نگاه ویژه اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سایر مدیران این مجموعه نسبت به خود، قدردانی کرد و گفت: امروز با حمایت این عزیزان، فضایی ایجاد شده است که دیگر ما دختران فوتبالیست از ورزش کردن پشیمان نباشیم و مشکل نداشتن شغل سبب نشود به ورزش حرفه ایمان ضربه بخورد.
سیدکاظمی می‌گوید: کاری که امروز برای من انجام شد، خیلی با ارزش است و قطعاً در مسیر زندگیم تاثیر گذار است و امیدوارم این اتفاق برای سایر هم تیمی ها، فوتبالیست‌های بانوان و در مجموع هر کسی که به سهم خودش قدمی برای ورزش بانوان برداشته و تلاش کرده است، بیفتد.




قدردانی گلرِ تیم ملی فوتبال بانوان از اردشیر سعدمحمدی

منبع:یـزدان کـرمان
? قدردانی گلرِ تیم ملی فوتبال بانوان از اردشیر سعدمحمدی