قدردانی اهالی روستای همت‌آباد از جهادگران و بسیجیان

پنج گروه جهادی در تلاشند تا با ساخت منازلی مستحکم و گرم، پاییزی دلپذیر را برای کویرنشینان رنج کشیده ریگانی رقم بزنند. به گزارش فت فتواز کرمان، پنج گروه جهادی در تلاشند تا با ساخت منازلی مستحکم و گرم، پاییزی دلپذیر را برای کویرنشینان رنج کشیده ریگانی رقم بزنند. این جهادگران کیلومتر ها طی طریق کردند […]

پنج گروه جهادی در تلاشند تا با ساخت منازلی مستحکم و گرم، پاییزی دلپذیر را برای کویرنشینان رنج کشیده ریگانی رقم بزنند.

به گزارش فت فتواز کرمان، پنج گروه جهادی در تلاشند تا با ساخت منازلی مستحکم و گرم، پاییزی دلپذیر را برای کویرنشینان رنج کشیده ریگانی رقم بزنند.

این جهادگران کیلومتر ها طی طریق کردند و خود را به منطقه‌ای کم‌برخوردار رساندند که خاکش در زمستان سرد و سوزان و در تابستان داغ و طاقت‌فرساست.

تا چشم کار می‌کند کویر است،کویر سوزانی که در چهره اهالی‌اش خودنمایی می‌کند.

به روستایی سفر می‌کنیم که کیلومترها با مرکز شهرستان فاصله دارد، روستای همت‌آباد، منطقه‌ای که اوج محرومیت در آن جلوه‌نمایی می‌کند.

مردمانی که سال‌ها در کپر و منازلی از چوب و گل شب و روزشان را گذراندند. مردمانی که تنها درآمدشان از پرورش دام سبک است و از طریق آنها امرار معاش می‌کنند.

با فرمانده سپاه شهرستان جهت خسته نباشید به جهادگران مستقر در شهرستان همراه شدیم. فرمانده‌ لحظه‌شماری می‌کرد تا به بسیجیان مخلص سری بزند و خسته نباشید بگوید.

وقتی که به روستا نزدیک شدیم با بسیجیان پیشکسوت و بازنشسته و بسیجیان جبهه و جنگ مواجه شدیم. بسیجیان سختکوشی که میدانی دیگر را برای خدمت‌رسانی انتخاب کرده‌اند. میدانی از جنس کار و تلاش برای مردمانی که سال‌ها در رنج و عذاب بودند و امروز این بسیجیان با ساخت واحدهای مسکونی مقاوم که آرزوی دیرینه اهالی محروم شهرستان ریگان است، این آرزو را محقق کردند.

قدردانی اهالی روستای همت‌آباد از جهادگران و بسیجیان

محمد ابورز یکی از اهالی روستای همت‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار کرد: سال‌ها چشم‌انتظار زندگی در چنین منازلی بودیم.

وی با تقدیر از فعالیت جهادگران و بسیجیان تصریح کرد: خانه ما از گل و چوب بود و هر لحظه امکان ریزش آن وجود داشت.

مراد ابورز یکی دیگر اهالی روستا عنوان کرد: بسیار رنج کشیدیم تا اکنون به چنین سرپناه مقاومی دست یافتیم و به آرزوی دیرینه‌مان رسیدیم.

کلثوم هدایتی دیگر اهالی روستا بیان داشت: گرما در این منطقه آسایش ما را سلب می‌کند و سرکردن با زمستان‌های سرد و طاقت‌فرسا نیز دشوار است. اکنون خداوند متعال را شاکریم که با دستان پرتلاش بسیجیان امسال در منازلی گرم زندگی خواهیم کرد.

 




قدردانی اهالی روستای همت‌آباد از جهادگران و بسیجیان

منبع: خــبرگزاری بســیج
? قدردانی اهالی روستای همت‌آباد از جهادگران و بسیجیان