قاطبه ملت ایران به نظام، امامین انقلاب و سردار سلیمانی علاقه وافر دارند/ تشریح برنامه‌های کمیته روحانیون سومین سالگرد

مسؤول کمیته روحانیون ستاد مردمی سومین سالگرد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: قاطبه مردم کشورمان به نظام و انقلاب، امامین انقلاب و سردار سلیمانی علاقه وافر دارند.  به گزارش فت فتو از کرمان، امسال کمیته‌های ۱۴ گانه سومین سالگرد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در ستاد مردمی سومین سالگرد تشکیل شده که یکی از این کمیته‌ها، […]


مسؤول کمیته روحانیون ستاد مردمی سومین سالگرد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: قاطبه مردم کشورمان به نظام و انقلاب، امامین انقلاب و سردار سلیمانی علاقه وافر دارند.

 به گزارش فت فتو از کرمان، امسال کمیته‌های ۱۴ گانه سومین سالگرد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در ستاد مردمی سومین سالگرد تشکیل شده که یکی از این کمیته‌ها، کمیته روحانیون است.

 حجت‌الاسلام احمد مومنی مسؤول کمیته روحانیون سومین سالگرد سردار دل‌ها وظایف و برنامه‌های این کمیته را در گفت‌وگو با فت فتو تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه قاطبه مردم کشورمان به نظام و انقلاب، امامین انقلاب و سردار سلیمانی علاقه وافر دارند، اظهار کرد: با توجه به اغتشاشات و فضایی که در جامعه به وجود آمد سالگرد حاج‌قاسم فرصت طلایی‌ست که به تبیین مکتب او و مکتب امام راحل بپردازیم و جوانان و نوجوانان که بیشترین و اصلی‌ترین مخاطبان ما هستند با این مکتب و سیره سردار آشنا شوند.

مومنی ادامه داد: مکتب حاج‌قاسم جلوه خروجی مکتب امام و رهبری‌ست و در طرحی که برای ایام سالگرد داریم قصد داریم این سیره ارزشمند را به جامعه عرضه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به اینکه محدودیت کرونایی هم نداریم پیش‌بینی می‌شود سالگرد پرشوری رقم بخورد و جمعیت زیادی را در گلزار شهدا شاهد باشیم، بنابراین با هماهنگی با آموزش و پرورش برنامه‌ای تعریف شده که دانش‌آموزان در مقاطع مختلف در قالب حضور در دو موکب که ویژه خواهران و برادران راه‌اندازی می‌شود حضور یابند و از برنامه‌هایی که تدارک دیده شده، بهره‌مند شوند.

مومنی عنوان کرد: ظرفیت هر موکب ۳۰۰ نفر است که صبح‌ها بیشتر حضور دانش‌آموزان را خواهیم داشت و بعد‌از ظهرها مخاطبان مردم هستند که با حضور متخصصان، پیرامون سبک زندگی اسلامی مباحثی مطرح و بعد از نشست‌های معرفتی گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره در مباحث روانشناسی و عقیدتی صورت می‌گیرد.

وی از راه‌اندازی ایستگاه‌های اندیشه در طول مسیر گلزار شهدا سخن به میان آورد و گفت: مواکب کوچکی در طول مسیر برپاست و میزهای پرسش و پاسخ در این ایستگاه‌ها دیده شده که پاسخگوی جوانان در عرصه‌های مختلف خواهد بود.

مسؤول کمیته روحانیون ستاد مردمی سومین سالگرد حاج‌قاسم در ادامه به برپایی نمایشگاهی در قالب پوستر و المان با موضوع مکتب امام و رهبری و شهید سلیمانی اشاره داشت و حضور راویانی در این نمایشگاه جهت ارائه توضیح به مخاطبان را ذکر کرد. 

طراحی مسابقه و ایجاد کافه سوال برای برپایی مسابقه ویژه دانش‌آموزان به‌صورت مکتوب بخش دیگری از برنامه‌های کمیته روحانیون است که مومنی به آن اشاره کرد و افزود: در این برنامه روحانیون پاسخ سؤوالات را دقیق‌تر برای بچه‌ها توضیح می‌دهند و امیدواریم خروجی این برنامه‌ها به تبیین مکتب امام و رهبری و مکتب سردار سلیمانی بینجامد. 

وی طرح ادب زیارت شهدا (توزیع تراکت، بنرهای عکس نوشته)، طرح روایتگری در مسیر وگلزار شهدا توسط راویان آموزش دیده وارتباط بعد از روایتگری، اجرای برنامه پرده‌خوانی ۳۶۰ درجه و برپایی غرفه کودک و نوجوان را از دیگر برنامه‌های کمیته روحانیون اعلام کرد. 
مومنی یادآور شد: تمام برنامه‌های این کمیته متشکل از روحانیون متخصص است و کف میدان کار انجام می‌شود. 

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





قاطبه ملت ایران به نظام، امامین انقلاب و سردار سلیمانی علاقه وافر دارند/ تشریح برنامه‌های کمیته روحانیون سومین سالگرد

منبع: فــارس
? قاطبه ملت ایران به نظام، امامین انقلاب و سردار سلیمانی علاقه وافر دارند/ تشریح برنامه‌های کمیته روحانیون سومین سالگرد