قائم مقام کمیته امداد: ۴ هزار دانش‌آموز نخبه کشور تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند

قائم مقام کمیته امداد کشور با بیان اینکه بیش از چهار هزار دانش آموز نخبه در سراسر کشور تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند گفت: نخبه پروری را با جدیت پیگیری می‌کنیم. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، مصطفی خاکسار امروز ظهر در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید کمیته […]

قائم مقام کمیته امداد کشور با بیان اینکه بیش از چهار هزار دانش آموز نخبه در سراسر کشور تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند گفت: نخبه پروری را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، مصطفی خاکسار امروز ظهر در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی به رهبری امام (ره) از همان ابتدای انقلاب حمایت از مستضعفین را اولویت خود می‌دانست و کمیته امداد در همین راستا تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تاسیس کمیته امداد تعیین خط سیر برای نظام اسلامی در حمایت از محرومان بود تا نظام حاکمیتی کشور برای همیشه این مسیر را بپیماید، گفت: امام راحل محوری تعریف کرد که همه دستگاه‌های نظام برای همیشه به این موضوع مهم یعنی مستضعفان جامعه توجه کنند.

قائم مقام کمیته امداد کشور توفیق خدمتگزاری در نهاد کمیته امداد را مرهون همکاری و تعامل و پشتیبانی سایر دستگاه‌ها و مشارکت مردم و خیرین دانست و خاطرنشان کرد: اگر موفقیتی در کمک به محرومان در کمیته امداد وجود دارد مرهون اعتماد مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز کمیته امداد پرچمدار عرصه خدمت به محرومان جامعه و البته بنا به وظیفه ذاتی این نهاد است، گفت: امیدواریم در ادامه مسیر نیز با همکاری سایر دستگاه‌ها در خدمت به محرومان جامعه توفیق داشته باشیم و این خدمترسانی را افتخار و توفیق بزرگی می‌دانیم.

خاکسار با قدردانیاز خدمات صادقی مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمان، افزود: کمیته امداد کشور در کنار سایر خدمات مهمی که انجام می‌دهد در راستای تربیت نیروی انسانی و کادرسازی نیروهای خدمتگزار بیش از ۷۵۰ هزار دانشجو و دانش آموز را به لحاظ علمی تربیت و حمایت می‌کند.

کمیته امداد استان کرمان ۱۳۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرد
۱۳۰۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان کرمان ایجاد شد
نیروگاه‌های خورشیدی مددجویان کمیته امداد استان کرمان به ۱۰۰۰ طرح رسید

وی از تحت پوشش بودن بیش از چهار هزار دانش آموز نخبه تحت پوشش کمیته امداد در سطح کشور خبر داد و گفت: نخبه پروری را با جدیت پیگیری می‌کنیم و امیدواریم با حمایت دستگاه‌ها و مشارکت مردم و خیرین خدمات بهتری را به دانش آموزان نخبه کشور ارائه بدهیم.

قائم مقام کمیته امداد کشور با بیان اینکه در سال جاری تاکنون بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان برای ایجاد شغل و کارآفرینی افراد تحت پوشش کمیته امداد اختصاص یافته است تصریح کرد: با این مبلغ باید ۵۰۰ هزار شغل ایجاد شود که امیدواریم با کمک همه محقق شود.

انتهای پیام/۵۱۱/ن

 




قائم مقام کمیته امداد: ۴ هزار دانش‌آموز نخبه کشور تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند

منبع: تسنــیم
? قائم مقام کمیته امداد: ۴ هزار دانش‌آموز نخبه کشور تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند