فوت «مهسا امینی» رمز یک آشوب در کشور بود/برخی خواص در داخل کشور آب به آسیاب دشمن ریختند

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جای تاسف است که اعلام کنیم برخی افراد در جریانهای اخیر در داخل کشور همنوا با معادین خارجی یا جاهلانه یا عامدانه آب به آسیاب دشمن ریختند که این گناه نابخشودنی جفا به انقلاب و شهدا است. دکتر محمدرضا پورابراهیمی در اجتماع باشکوه مراسم تشیع پیکر […]

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جای تاسف است که اعلام کنیم برخی افراد در جریانهای اخیر در داخل کشور همنوا با معادین خارجی یا جاهلانه یا عامدانه آب به آسیاب دشمن ریختند که این گناه نابخشودنی جفا به انقلاب و شهدا است.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی در اجتماع باشکوه مراسم تشیع پیکر مطهرشهید گمنام در شب شهادت امام رضا علیه السلام در شهداد افزود: آب به آسیاب دشمن ریختن در روزهای سخت انقلاب نتیجه مردودی در آزمون برخی از خواص در کشور بود که متاسفانه برخی از چهره های شاخص اصلاح طلب با این اتفاقات علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز همراهی کردند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده که ظرفیت زیادی برای مواجه با آنهایی که فکر می کنند علیه نظام و انقلاب جایی برای عرض اندام دارند، دارد اظهار کرد:  جمهوری اسلامی نشان داده تا زمانی مردم در صحنه هستند و به عشق شهدا می آیند زنده است و این بیانگر این مهم است که مردم پای انقلاب و نظام خود ایستاده اند.

نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت گفت: خدا را شاکریم که امروز ملت ایران نشان دادند که به مبانی انقلاب و تفکر شیعی خود افتخار می کنند.

پورابراهیمی با بیان اینکه حرکت های گستاخانه عوامل داخلی در هتک حرمت به اماکن مقدس و اهانت به قرآن و شهدا از ذهن مردم پاک نخواهد شد، بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران همه از حقوق یکسان برخوردار هستند و ما در مجلس شورای اسلامی اعلام کردیم هر حقی که از افراد ضایع شده دستگاه های ذیربط باید پاسخگو باشند

وی افزود: اما شیوه مواجه یا پیگیری حق با اغتشاشگری کاملا متفاوت است لذا قطعا در صدد شفافیت اتفاقات در پرونده خانم مهسا امینی خواهیم بود ضمن اینکه این موضوع باید پیگیری و در چهارچوب قانون اقدام گردد.

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، وی ادامه داد: بدانیم این موضوع از اغتشاشات جدا است و نیروی های انقلابی و بسیجی جبهه و جنگ اجازه نخواهند داد که در سایه عوامل معاند، ایران به کشوری ناامن تبدیل شود و این خواب آشفته دشمن در ناامنی جمهوری اسلامی ایران تعبیر نخواهد شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از زحمات نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در کشور تقدیر کرد و افزود: ما به دستان نیروی انتظامی بوسه میزنیم و از سپاه و بسیج با تمام توان حمایت می کنیم.

وی تاکید کرد: حضور مردم منطقه محروم شهداد در آیین استقبال از شهید گمنام نشان داد مردم کرمان و شهداد هنوز به انقلاب نظام و آرمان های امام و رهبری پایبند هستند.

پورابراهیمی از سپاه، بسیج و امام جمعه شهداد و سایر ارگانهایی همانند بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تشکر کرد و گفت: تا زمانی که نام شهدا اینگونه در کشور می درخشد جایی برای اغتشاشگران وجود ندارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس با تاکید بر اینکه ملت ایران با تمام توان از مبانی انقلاب، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد، ادامه داد: تمام تلاش دشمن برای ایجاد آشوب، اغتشاش و ناامنی در کشور است و هدف گذاری کرده که با ایجاد ناامنی هم مسیر انقلاب را تحت تاثیر خود قرار دهد و هم بر گفتمان روابط سیاسی ایران و کشورهای منطقه و هم بر روند امور در دولت سیزدهم در تحقق اهدف اقتصادی به عنوان دولت انقلابی و مکتبی که در راستای تحقق اهداف انقلاب تلاش می کند، تاثیر منفی بگذارد.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی دشمن از ماه ها قبل آغاز شده و کاملا مشخص است که دشمن در طراحی  کاملا تعریف شده به بهانه فوت خانم مهسا امینی، جریان آشوب اخیر را در کشور رقم بزند که البته نشان دادند هیچ اعتقادی به ایرانی ها و حتی فرد فوت شده نداشتند و این امر را بهانه ای برای ایجاد ناامنی و آشوب کردند.

پورابراهیمی با بیان این مطلب که فوت مهسا امینی رمز یک آشوب در کشور بود که توسط دشمن برنامه ریزی شده بود اظهار کرد: نکته دوم قابل تامل در اتفاقات اخیر، حمایت جبهه استکبار و معاندین طی روزهای اخیر از اغتشاشات در جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام راحل بارها در بیانات خود مطرح کرده بودند گفت: اگر دشمنان در جایی از موضوعی حمایت و مخالفت کردند به آن اقدام شک کنید و کاملا مشخص است دست دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی در جریان اخیر در یک جریان هماهنگ در هم گره خورده است.

پورابراهیمی ادامه داد: مجموعه ای از سلطنت طلب ها، تجزیه طلب ها، لیبرال ها، جریان های جاسوسی  وابسته به اسرائیل، عربستان آمریکا، گروه های تروریستی و به سرکردگی منافقان سردمدار اغتشاشات اخیر بودند.

وی در پایان بیان کرد: مردم کرمان در بیعت با شهدا و به ویژه حاج قاسم سلیمانی پیمان شکنی نخواهند کرد و لذا کرمان هیچگاه جایگاه اغتشاشگران نخواهد بود.

انتهای پیام




فوت «مهسا امینی» رمز یک آشوب در کشور بود/برخی خواص در داخل کشور آب به آسیاب دشمن ریختند

منبع: ایـسنا
? فوت «مهسا امینی» رمز یک آشوب در کشور بود/برخی خواص در داخل کشور آب به آسیاب دشمن ریختند