فریاد ایران ایران در آسمان کرمان

تیم‌های ورزشی همیشه با هواداران خود و حمایت آنها شارژ می‌شوند، انگار پیروزی ابتدا روی سکوها رقم می‌خورد و بعد به داخل زمین بازی کشیده می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان، هیاهو، کری‌خوانی و تشویق با شعر و سرود مثل یک موتور سوخت عمل می‌کند و تیم را به هیجان دعوت و تلاش ورزشکار […]


تیم‌های ورزشی همیشه با هواداران خود و حمایت آنها شارژ می‌شوند، انگار پیروزی ابتدا روی سکوها رقم می‌خورد و بعد به داخل زمین بازی کشیده می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، هیاهو، کری‌خوانی و تشویق با شعر و سرود مثل یک موتور سوخت عمل می‌کند و تیم را به هیجان دعوت و تلاش ورزشکار را مضاعف می‌سازد.

این مهم در همه رقابت‌های ورزشی امری طبیعی‌ست و در سرتاسر دنیا هم اجرا می‌شود، اما در بازی‌های گروهی اهمیت بیشتری دارد.

هروقت شور و هیجان روی سکوهای تماشاگران به اوج رسیده، تب رقابت در زمین مسابقه هم بالا رفته است.

نمونه بارز آن، صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی بود، تیمی که با حمایت هواداران یکباره اوج گرفت و اولین تیم صعودکننده به جام جهانی قطر شد.

حالا اما در آستانه دومین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی، خیابان‌های کرمان صحنه تشویق تیم ملی شده و نقش همان سکوهای پر سروصدا را ایفا می.کنند.

مردم کرمان آمدند تا با این اقدام خود روحیه بازیکنان را بالا ببرند و به آنها بگویند، صحنه هواداری را خالی نکرده و پشت تیم خود هستند.

فریاد ایران ایرانِ آنها، آسمان کرمان را پر کرد و امیدوار هستند بازیکنان تیم ملی صدای آنان را بشنوند که همین‌طور هم هست، این صدا گوش فلک را کر کرد، قطر که همین بیخ گوش ما است.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب





فریاد ایران ایران در آسمان کرمان

منبع: فــارس
? فریاد ایران ایران در آسمان کرمان