فرمانده سپاه استان کرمان: ۱۰۰ موکب برای استقبال از زائران حاج قاسم در کرمان راه‌اندازی شد

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه استان کرمان گفت: ۱۰۰ موکب برای استقبال و پذیرایی از زائران حاج قاسم در محدوده گلزار شهدای کرمان و سطح شهر راه‌اندازی شده است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره “سلیمان سلامت” که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین […]

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه استان کرمان گفت: ۱۰۰ موکب برای استقبال و پذیرایی از زائران حاج قاسم در محدوده گلزار شهدای کرمان و سطح شهر راه‌اندازی شده است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره “سلیمان سلامت” که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علی زینی‌وند استاندار کرمان، زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان استان کرمان در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه ثارالله اعتقادی، انقلابی و مردمی است.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سپاه و بسیج به فرمان ولی‌فقیه وارد عمل شدیم گفت: در دولت قبل، نگاه به بسیج نگاه لیبرال و ارزان قیمت بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج به فرمان امام خویش تا آخر پای کار خواهد بود و در میدان می‌ماند افزود: شورای تامین استان کرمان به جهت حساسیت موضوع با ستاد کرونا جلسه مشترک تشکیل داد و همگی در استان پای کار آمدند.

وی با عنوان اینکه ۳۹۰ تیم مراقبتی با بیش از هزار بسیجی تشکیل شده است بیان کرد: در کرمان مراکز واکسیناسیون ایجاد شد و تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج درگیر این کار شدند.

فرمانده سپاه استان کرمان: “حاج قاسم” با مردم به نیکی صحبت می‌کرد/ شهید پورجعفری ‌مجاهد الی الله بود
فرمانده سپاه استان کرمان: بیش از ۱۷۰ برنامه در ایام سالگرد شهید سلیمانی در استان برگزار می‌شود
فرمانده سپاه استان کرمان: ‌امنیت جنوب شرق را ‌مدیون ‌عشایر ‌تحت فرماندهی شهید سلیمانی هستیم

سردار معروفی با اشاره به اینکه ۹۱۶ نفر نیروی داوطلب بسیجی در بیمارستان‌های استان به کادر درمان کمک می‌کردند گفت: ۴ هزار و ۱۵۲ گروه جهادی برای اجرای طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا همکاری داشتند.

وی با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های سالگرد شهادت شهید سلیمانی مردمی است افزود: مراسم حاج قاسم امسال حماسی برگزار می‌شود و حدود ۱۰۰ موکب برای استقبال و پذیرایی از زائران حاج قاسم در محدوده گلزار شهدای کرمان و سطح شهر راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




فرمانده سپاه استان کرمان: ۱۰۰ موکب برای استقبال از زائران حاج قاسم در کرمان راه‌اندازی شد

منبع: تسنــیم
? فرمانده سپاه استان کرمان: ۱۰۰ موکب برای استقبال از زائران حاج قاسم در کرمان راه‌اندازی شد