فرمانده سپاه استان کرمان: برگزاری مراسم حاج قاسم تولید قدرت نرم برای انقلاب اسلامی شد

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه استان کرمان گفت: امروز بزرگترین نرم افزار علیه دشمن ترویج مکتب شهید سلیمانی است و برگزاری مراسم حاج قاسم تولید قدرت نرم برای انقلاب اسلامی شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در جمع دست‌اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم […]

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه استان کرمان گفت: امروز بزرگترین نرم افزار علیه دشمن ترویج مکتب شهید سلیمانی است و برگزاری مراسم حاج قاسم تولید قدرت نرم برای انقلاب اسلامی شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در جمع دست‌اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت:مکتب حاج قاسم حقیقت انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه خدا را شاکریم که ما را انسان آفرید و مسلمان شده‌ایم گفت: خدا را شاکریم که ما را سرباز حجت خدا بر روی زمین قرار داد و شهیدان جانشان را برای ترویج فرهنگ غنی اهل‌بیت(ع) دادند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه حاج قاسم یک الگوی عملی برای گمراه نشدن است افزود: در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان اربعینی جدید خلق شد.

وی با اشاره به اینکه امروز بزرگترین نرم افزار علیه دشمن ترویج مکتب شهید سلیمانی و برگزاری باشکوه مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم است گفت: امسال مراسم سالگرد حاج قاسم به زیبایی برگزار شد و موکب دارانی از سراسر کشور در این مراسم برای پذیرایی از زائران حاج قاسم به کرمان آمدند.

دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی: پرچم سرخ انتقام خون شهید سلیمانی ماندگار شد/ آمریکایی‌ها نگران ‌انتقام سخت هستند
سرلشکر سلامی: مسیر “جهاد” حاج قاسم را با عزت ادامه می‌دهیم/ اجازه نفوذ دشمن را به سرزمین‌های اسلامی نخواهیم داد + فیلم
سرلشکر باقری: “آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها” متزلزل شده‌اند/ حاج قاسم از برخی سیاسیون بی‌مهری‌های زیادی دید/ راه نورانی شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم

سردار معروفی با بیان اینکه مراسم حاج قاسم تولید قدرت نرم برای انقلاب اسلامی است عنوان کرد: دو هزار و ۲۰۰ یادواره خانگی شهید در ایام دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی محور وحدت است بیان کرد:  امروز همه اقشار و گروه‌های سیاسی حول محور حاج قاسم گرد هم آمدند و خدمت می‌کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی جریان ساز است گفت: در ایام سالگرد شهید سلیمانی دیدیم که چگونه از اقصی نقاط دنیا خودشان را به گلزار شهدای کرمان رساندند.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




فرمانده سپاه استان کرمان: برگزاری مراسم حاج قاسم تولید قدرت نرم برای انقلاب اسلامی شد

منبع: تسنــیم
? فرمانده سپاه استان کرمان: برگزاری مراسم حاج قاسم تولید قدرت نرم برای انقلاب اسلامی شد