فاصله گرفتن از زندگی دینی و اسلامی مشکل‌ساز است

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان در جمع مددجویان زندان شهربابک با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیرکل و مددکاران زندان‌ها، بیان کرد: روسای زندان‌ها و مددکاران زندان‌ها با انگیزه و تلاش فراوان، مسائل مدد جویان زندان‌ها را پیگیری می‌کنند. […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان در جمع مددجویان زندان شهربابک با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیرکل و مددکاران زندان‌ها، بیان کرد: روسای زندان‌ها و مددکاران زندان‌ها با انگیزه و تلاش فراوان، مسائل مدد جویان زندان‌ها را پیگیری می‌کنند.

وی شرایط موجود زندان‌ها را مطلوب دانست و گفت: با وجود تبلیغات مسموم رسانه‌های بیگانه درباره وضعيت زندان‌ها، شاهد هستیم که زندان‌ها در وضعیت مناسب و خوبی قرار دارند و مقایسه فضای زندان‌های جمهوری اسلامی با کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشر که شعارهای پر رنگ و لعابی می‌دهند، مشخص می‌کند در کشور وضعیت به شکلی که آن‌ها ترسیم می کنند نیست و در‌ کشور، زندان به معنایی که آن‌ها مدنظر دارند، وجود ندارد.

وی ادامه داد: با تلاش و همت اعضا، دبیران و صلح یاران شوراهای حل اختلاف در شش ماهه اول سال جاری ۳۶ مددجو از زندان شهربابک آزاد شده‌اند.

رئیس کل دادگستری کرمان بیان کرد: زندانیان در زندان‌ها در حال حرفه آموزی، مسائل فرهنگی، آموزه‌های قرآنی و‌… هستند و بیشتر کار فرهنگی در زندان‌های کشور ما وجود دارد.

وی با بیان اینکه امکاناتی که امروز در زندان‌ها وجود دارد، از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: تمام موضوعاتی که از سوی دشمنان مطرح می‌شود، همین گونه است و جای تاسف دارد که عده‌ای نیز فریب این دروغ‌ها را می‌خورند و دست به تحرکاتی می‌زنند و ‌جامعه را دچار اغتشاش و‌ نا امنی می‌کنند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بیان کرد: افرادی که فریب شعارها و دروغ‌های دشمنان را می‌خورند باید فکر و‌ تامل کنند و بدانند که اعتماد کردن به دشمن و پشت کردن به مردم و نظام اسلامی چه نتیجه‌ای به دنبال دارد.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: انسان زمانی که با عقلانیت مسائل را تجزیه و تحلیل کند، متوجه می‌شود که دشمن تا چه میزان نسبت به نظام اسلامی معاند است و چه میزان با این نظام دشمنی دارد. دشمن با بمباران فکری تلاش می‌کند مردم و جوانان را از واقعیت‌ها دور کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان از بطن مردم هستند و همواره برای خدمت صادقانه به آحاد ملت تلاش می‌کنند، افزود: باید همواره دشمن را بشناسیم و بدانیم که دشمن، همیشه دشمن است و خیرخواه مردم نیست.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: با فاصله گرفتن از زندگی دینی و اسلامی با مشکلاتی مواجه می‌شویم و کسی نباید به خود اجازه دهد که امنیت جامعه را مخدوش کند و یا به مال و ناموس مردم تعرض نماید.

انتهای پیام




فاصله گرفتن از زندگی دینی و اسلامی مشکل‌ساز است

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? فاصله گرفتن از زندگی دینی و اسلامی مشکل‌ساز است