فاز دوم تصفیه‌خانه آب جیرفت در مدار بهره‌برداری قرار گرفت

جیرفت- فت فتو- فرماندار جیرفت می گوید مراحل ساخت فاز دوم تصفیه‌خانه این شهر به منظور کاهش غلظت فلزات سنگین در آب در مراحل انتهایی قرار دارد و آماده افتتاح شده است. احمد بلندنظر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو با اشاره به بازدید خود از مراحل اتمام این تصفیه خانه اظهار […]

جیرفت- فت فتو- فرماندار جیرفت می گوید مراحل ساخت فاز دوم تصفیه‌خانه این شهر به منظور کاهش غلظت فلزات سنگین در آب در مراحل انتهایی قرار دارد و آماده افتتاح شده است.

احمد بلندنظر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو با اشاره به بازدید خود از مراحل اتمام این تصفیه خانه اظهار داشت: مجموعه بخش های فاز دوم تصفیه خانه آب جیرفت با اعتباری بیش از ۲۷ میلیارد تومان و با دبی ۳۵۷ لیتر بر ثانیه در حال اجراست.

وی ادامه داد: این تصفیه خانه با تلاش مجموعه آبفا در حال اجراست که تا پایان مهرماه مراسم بهره برداری رسمی آن برگزار خواهد شد تا بخش دیگری از شهر جیرفت هم بتوانند از آب بهتری بهره ببرند.

بلندنظر با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم دولت توجه به زیرساخت ها بویژه در حوزه آب و بهداشت است و به همین منظور چنین طرح هایی مورد توجه قرار می گیرد اظهارداشت: فاز نخست تصفیه خانه جیرفت توانایی کاهش غلظت فلزات سنگین را در بخشی از این شهر داشت و با بهره برداری از فاز دوم مابقی شهر هم از این امکان بهره مند می شود.

جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.




فاز دوم تصفیه‌خانه آب جیرفت در مدار بهره‌برداری قرار گرفت

منبع: ایرنـا
? فاز دوم تصفیه‌خانه آب جیرفت در مدار بهره‌برداری قرار گرفت