عمده نیازهای فناورانه استان کرمان، حول چه محوری می چرخند؟

فت فتو/کرمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، از احصاء ۷۵۸ نیاز فناورانه در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: عمده نیازهای فناورانه اعلام شده از طرف بنگاه های اقتصادی بزرگ استان بوده و بیشتر محصول محور هستند. دکتر جعفر رودری عصر امروز ۱۶ مهرماه در سومین جلسه شورای راهبردی فناوری و […]

فت فتو/کرمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، از احصاء ۷۵۸ نیاز فناورانه در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: عمده نیازهای فناورانه اعلام شده از طرف بنگاه های اقتصادی بزرگ استان بوده و بیشتر محصول محور هستند.

دکتر جعفر رودری عصر امروز ۱۶ مهرماه در سومین جلسه شورای راهبردی فناوری و تولید دانش بنیان استان کرمان در سال جاری، تامین ظرفیت های قانونی برای شرکت های دانش بنیان و تبادل نظر این شرکت ها با مدیران اجرایی استان را از سیاست ها و رویکردهای کرمان اعلام کرد.

به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، دانشگاه و پارک علم و فناوری با تعامل باید نیازهای فناورانه استان به شرکت های دانش بنیان را سریعتر ارجاع دهند.

او، با اشاره به تقاضای زیاد بنگاه های اقتصادی برای تامین نیازهای فناورانه‌شان توسط شرکت های دانش بنیان، عنوان کرد: شورای راهبردی فناوری و تولید دانش بنیان استان کرمان هماهنگی لازم را بین اکوسیستم فناوری استان انجام خواهد داد.

طبق اعلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، اصلا دغدغه منابع مالی نداریم و ۱۵۴ میلیارد تومان از محل کمک های فنی و اعتباری برای شرکت های دانش بنیان استان کرمان در نظر گرفته شده اما تاکنون جذب نشده و منتظر مشخص شدن پروژه ها هستند.

به گزارش فت فتو، در اکوسیستم فناوری علاوه بر شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور هم هستند و بسیاری از واحدهای فناور زیرمجموعه پارک علم و فناوری کرمان، محصولات تولیدی و خدماتی‌شان دانش‌بنیان است و با این محصولات اکوسیستم فناوری را رشد داده‌اند.

انتهای پیام




عمده نیازهای فناورانه استان کرمان، حول چه محوری می چرخند؟

منبع: ایـسنا
? عمده نیازهای فناورانه استان کرمان، حول چه محوری می چرخند؟