علیزاده: سقف قرارداد را در نقل و انتقالات رعایت کردیم

معاون باشگاه مس رفسنجان می‌گوید این باشگاه سقف قرارداد را در پنجره نقل و انتقالات رعایت کرده است. به گزارش فت فتو، علی علیزاده، معاون باشگاه مس رفسنجان عصر دوشنبه در حاشیه مراسم قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت باشگاه‌ نسبت به فصل‌های گذشته بهتر شده است. سعی کردیم […]

معاون باشگاه مس رفسنجان می‌گوید این باشگاه سقف قرارداد را در پنجره نقل و انتقالات رعایت کرده است.

به گزارش فت فتو، علی علیزاده، معاون باشگاه مس رفسنجان عصر دوشنبه در حاشیه مراسم قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت باشگاه‌ نسبت به فصل‌های گذشته بهتر شده است. سعی کردیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. یارگیری نسبتا خوبی داشتیم. تمام یارها را نتوانستیم جذب کنیم اما بازیکنان مد نظر خود را توانستیم جذب کنیم. نمی‌توانیم بگوییم کاملا از وضعیت راضی هستیم اما تمام تلاش خود را کردیم که بازیکنان مد نظر آقای ربیعی را جذب کنیم.

او در ادامه درباره مساله سقف قرارداد در پنجره نقل و انتقالات گفت: باشگاه ما بر مبنای صداقت پیش می‌رود. خیلی از تیم‌ها آیا رعایت کرده‌اند؟ ما تمام تلاش خود را کردیم که سقف قرارداد را رعایت کنیم. بعضی از بازیکنان ممکن است بیش‌تر گرفته باشند اما ما سقف ۸ میلیاردی را رعایت کردیم. من خودم پیراهن استقلال و پرسپولیس را پوشیده‌ام اما سقف قرارداد اتفاقات بدی را رقم می‌زند. برای من در زمان فوتبالم، ۳۵۰ میلیون تومان سقف قرارداد گذاشته بودند اما اتفاقات بدتری افتاد. بازیکنی بوده است که ارزشش سال گذشته ۳ میلیارد بوده اما این فصل ۱۸ میلیارد خواسته بود. ما نمی‌توانیم این مبالغ را بپردازیم. به بعضی بازیکنان هم که مثلا ملی‌پوش هستند باید این مبالغ را داد.

علیزاده درباره وضعیت اردوی مس رفسنجان گفت: اردوی ما فعلا در تهران است و آقای ربیعی اردوی دیگری به ما نگفتند.

معاون باشگاه مس رفسنجان درباره جذب بازیکنان خارجی گفت: برخی بازیکنان هستند که قبلا در ایران بوده‌اند. بازیکنان خارجی ما نسبت به برخی بازیکنان دیگر ارزان‌تر هستند. ما بازیکن ۴۰۰ هزار دلاری نداریم. من قرارداد گادوین منشا را رسانه‌ای می‌کنیم و بقیه هم بیایند چنین کاری را انجام دهند.

علیزاده هم‌چنین پس از مراسم درباره قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر گفت: امسال نسبت به پارسال، قرعه‌ خوبی داریم. تیم را طوری بستیم که بتوانیم رتبه خوبی مثل فصل گذشته به دست بیاوریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مس رفسنجان برای قهرمان بسته شده است؟ گفت: ما برای نمره ۲۰ می‌رویم که نمره ۱۸ را بگیریم. برای قهرمانی باید حداقل چند بازیکن ملی‌پوش داشت. تیم ما، تیم بدی نیست و می‌خواهیم تیم قابل احترامی در لیگ برتر باشیم.

معاون باشگاه مس رفسنجان درباره مدعیان قهرمانی گفت: بازیکنان بزرگی در تیم‌ها آمده‌اند. سپاهان، پرسپولیس، مس رفسنجان و گل‌گهر بازیکنان خوبی گرفته‌اند و استقلال بازیکنانش را حفظ کرده است و امسال، فصل پر فراز و نشیبی را پیش روی خود داریم.

انتهای پیام




علیزاده: سقف قرارداد را در نقل و انتقالات رعایت کردیم

منبع: ایـسنا
? علیزاده: سقف قرارداد را در نقل و انتقالات رعایت کردیم