علل عصبانیت دشمن از نگاه معاون استاندار کرمان/ اقتدار نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، همراهی مردم در مراسم مذهبی و دینی و جراحی اقتصادی دولت را از علل عصبانیت دشمن برشمرد. رحمان جلالی صبح امروز هشتم بهمن ماه در جلسه هماهنگی پروژه های دهه فجر استان کرمان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و یادآوری سخنان مقام معظم رهبری […]

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، همراهی مردم در مراسم مذهبی و دینی و جراحی اقتصادی دولت را از علل عصبانیت دشمن برشمرد.

رحمان جلالی صبح امروز هشتم بهمن ماه در جلسه هماهنگی پروژه های دهه فجر استان کرمان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و یادآوری سخنان مقام معظم رهبری در این ایام گفت: در این حوادث دو تحلیل بدبینانه و خوشبینانه وجود داشت اما واقع بینانه ترین تحلیل را مقام معظم رهبری در هفت سخنرانی و یک پیام مطرح کردند و ایشان افراد کف خیابان را به سه دسته غافلین، جاهلین و خائنین تقسیم کردند.

او، با بیان این مطلب که رهبری یک تنه به جامعه امیدواری می دهند، افزود: طبق نظریه جامعه شناسان، جامعه ای دچار افسردگی سیاسی شود، دچار فروپاشی می شود و راه برون رفت از آن امید دادن به مردم است و کسانی که بذرر یاس در جامعه می پاشند، خائن هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به زیبایی روایت پیشرفت می کنند، در ادامه تاکید کرد: دستگاه اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی کشور در اوج اقتدار است.

او با تاکید برآنکه این نسل سوال دارد، تصریح کرد: ۸۰ درصد مردم سوال دارند، بنابراین جهاد تبیین فریضه ای است که بر همه واجب است اما تبیین ابزار و روش دارد.

جلالی با اشاره به اینکه دهیاران رابط بین مردم و حاکمیت هستند، خطاب به دهیاران گفت: افسران جنگ ترکیبی شما دهیاران هستید و اقدامات و خدمات را تحلیل و معرفی کنید. همراهی مردم در مراسم مذهبی و دینی دشمن را عصبانی کرد، لذا دستاوردهای معنوی انقلاب را نیز معرفی کنید.

او افزود: اربعین نیز یکی از دلایل عصبانیت دشمن بود همچنین جراحی اقتصادی باعث خشمگین شدن دشمنان شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در ادامه از اقدامات دولت آیت الله رئیسی سخن گفت و اظهار کرد: برکات جراحی اقتصادی دولت سیزدهم را در آینده خواهیم دید.

او با بیان این مطلب که اقتدار نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن است، لذا می طلبد همه پای کار باشند، اظهار کرد: از شیوه های هنرمندانه برای بیان فعالیت ها استفاده و کارنامه سیاه پهلوی را با زبان هنر به نسل جوان بیان کنید.

جلالی بر لزوم تدوین پیوست فرهنگی در همه پروژه ها تاکید و در ادامه خطاب به مسئولین بیان کرد: کار رسانه ای خود را تقویت کنید و یک تیم رسانه ای در ایام الله دهه فجر در کنار خود داشته باشید.

او با تاکید بر خدمت خالصانه به مردم گفت: این نظام را همین مردم به وجود آورده اند. صدای مردم را بشنوید و در دهه فجر نارضایتی ایجاد نکنید و با تدبیر و هنر جشن‌های انقلاب را برگزار کنید.

انتهای پیام




علل عصبانیت دشمن از نگاه معاون استاندار کرمان/ اقتدار نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

منبع: ایـسنا
? علل عصبانیت دشمن از نگاه معاون استاندار کرمان/ اقتدار نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن است