عظمت ملت ایران در حماسه نهم دی ماه به جهانیان نشان داده شد/ این حماسه نماد عزت و استقلال ایران اسلامی است

مولوی چلهانی گفت: حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان خود برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستادگی کردند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد. به گزارش فت فتو؛ امروز نهم […]

مولوی چلهانی گفت: حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان خود برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستادگی کردند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

به گزارش فت فتو؛ امروز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است. روزی که مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تمامی شهرهای ایران اسلامی به جهانیان اعلام شد.

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به سالروز قیام نهم دی ماه و تأکید بر اینکه باید فتنه را با روشنگری خاموش کرد و هر جا که روشنگری باشد، دست فتنه انگیز کوتاه می شود، گفت: این مهم را باید بدانیم که ایجاد فتنه و بد دل کردن مردم نسبت به یکدیگر، از جمله مواردی است که دشمنان نسبت به ملت ما در نظر دارند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: دنیا طلبان برای آنکه به اهداف خود برسند، در جامعه فتنه ایجاد می کنند و دشمنان برای ایجاد فتنه جنگ های تبلیغاتی و دروغین دارند و در این راستا سیاست بازی می کنند و ما باید ببینیم که چه تبلیغات دروغین علیه نظام و ملت ایران می شود.

تردید افکنی در کار مسئولان کشور، از اقدامات در فتنه ۸۸ بود

وی با بیان اینکه سیاست دنیای غرب ناشی از دنیا طلبی است، عنوان کرد: اولین اقداماتی که در حوادث انتخابات ۸۸ صورت گرفت، ایجاد تردید در کار مسئولان رسمی کشور، شورای نگهبان، وزارت کشور بود که این تردید افکنی ها، بنا به فرموده مقام معظم رهبری بسیار مضر است و دشمن این را می خواهد که ما نسبت به یکدیگر تردید و افکار منفی داشته باشیم.

مولوی شهیکی با تأکید بر اینکه در شرایط فتنه کار دشوارتر و تشخیص دادن نیز بسیار مشکل است، اظهار کرد: خداوند متعال حجت را همیشه تمام می کند و ائمه و اهل بیت علیه السلام آمدند تا حجت را برای ما تمام کنند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ابراز کرد: معنای فتنه این است که عده ای به ظاهر دوست و باطن دشمن وارد میدان می شوند و این افراد فضا را غبارآلود می کنند و در این فضا، دشمن چهره خود را پنهان می کند و ضربه می زند؛ در فضای فتنه کسانی را می بینی که با زبانشان اسلام و نظام جمهوری اسلامی و با عملشان جمهوریت را نقض می کنند.

عظمت ملت ایران در حماسه نهم دی ماه به جهانیان نشان داده شد

وی با اشاره به اینکه زمانی که این پدیده در جامعه ظاهر می شود از خواص انتظار این است که مرزها و حوزه ها را مشخص کند، ادامه داد: مهمترین هدف از حوادث دوران فتنه بعد از انتخابات ۸۸ این بود که بین آحاد ملت شکاف بیاندازند اما نتوانستند و آن کسانی که در مقابل عظمت ملت ایران در مقابل کار بزرگ ملت ایران در انتخابات ایستادند، آنها بخشی از این ملت نیستند.

مولوی شهیکی با بیان اینکه آمریکا، انگلیس، قدرت های غربی، منافقین و سطنت طلبان از فتنه گران دفاع کردند، گفت: نتیجه این اقدامات، اتحاد میان ملت ایران بود و این اتحاد، آنها را ناامید کرد.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج تأکید کرد: ملت بزرگ ایران در روز نهم دی ماه، آنچنان عظمتی را از خود نشان دادند که تمام دنیا را خیره کرد و ما نیز در این زمینه باید حواسمان را جمع کنیم و این مهم را دشمن باید بداند با گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران بیش از پیش پیروز، قدرتمند و مقتدر می شود.

قیام نهم دی ماه؛ نماد عزت و استقلال ایران اسلامی است

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با فت فتو؛ با بیان اینکه حضور عاشورایی مردم در راهپیمایی و قیام نهم دی ماه، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند ایران اسلامی بود، گفت: حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان خود برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستادگی کردند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج ادامه داد: نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ما با عنوان روز بصیرت، تبدیل به یوم الله شد و در چنین روز تاریخی، ملت همیشه در صحنه ایران، حماسه دیگری خلق و دشمنان را ناامید و مأیوس کردند.

وی با اشاره به اینکه روز نهم دی ماه، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان بود، عنوان کرد: نهم دی ماه روز خروش ملت ایران و روز آشکار شدن خشم ملت ایران در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل، مزدور و وابسته به بیگانگان بود و در واقع این روز، روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن آنها به نظام اسلامی بود.

دشمنان آرزو نفوذ به قلوب ملت ایران را به گور خواهند برد

مولوی چاهانی با تأکید بر اینکه مردم در این روز تیر خلاص را به دشمنان نظام و انقلاب شلیک کردند و پشت نامبارک پیکر فتنه را به خاک مالیدند، اظهار کرد: در روز نهم دی ماه مردم مسلمان ایران اعم از شیعه، سنی، کوچک، بزرگ، زن، مردم و غیره در همه شهرها با حضور خود کشور را بیمه کردند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج تصریح کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون اتحاد و همدلی خود را حفظ کرده اند و خون شهدا موجب مستحکم شدن پایه های انقلاب شده است و دشمنان نمی توانند کوچکترین منفذی را برای رسوخ به قلب مردم ایران پیدا کنند و این آرزو را به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی در کنار نظام خود هستیم، گفت: هر فردی در هر لباسی بخواهد فتنه ای ایجاد کند ما این اجازه را نمی دهیم و در برابر آنها قیام خواهیم کرد.

مولوی چاهانی خاطر نشان کرد: به آحاد مردم توصیه می کنم که قدر نظام جمهوری اسلامی را بدانند و نباید این اجازه را بدهیم که دشمن برای ما برنامه ریزی کند و ما می توانیم مشکل خودمان را حل کنیم و دشمنان خارج نشین نیز بدانند که هیچ گاه جرأت تعرض و هتک حرمت به وطن و کشور را در سر نپرورانند و اگر چنین جسارتی را کنند، همچنان که در نهم دی ماه نشان دادیم، با حضور مردمی نیز قدرت ایران اسلامی را نشان خواهیم داد.
 

انتهای پیام/م




عظمت ملت ایران در حماسه نهم دی ماه به جهانیان نشان داده شد/ این حماسه نماد عزت و استقلال ایران اسلامی است

منبع:آرمـان
? عظمت ملت ایران در حماسه نهم دی ماه به جهانیان نشان داده شد/ این حماسه نماد عزت و استقلال ایران اسلامی است