عرضه بنزین مخلوط با گازوییل در یک جایگاه بردسیر/پرونده تخلف در حال بررسی است

کرمان – فت فتو – شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با تایید وقوع تخلف در عرضه بنزین مخلوط با گازوییل در یک جایگاه سوخت شهرستان بردسیر طی روزهای اخیر اعلام کرد که پرونده این تخلف در حال بررسی است. شماری از شهروندان در بردسیر طی تماس با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (فت فتو) […]

کرمانفت فتو – شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با تایید وقوع تخلف در عرضه بنزین مخلوط با گازوییل در یک جایگاه سوخت شهرستان بردسیر طی روزهای اخیر اعلام کرد که پرونده این تخلف در حال بررسی است.

شماری از شهروندان در بردسیر طی تماس با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (فت فتو) مستقر در این شهرستان اعلام کردند که در یکی از جایگاه های سوخت شاهد عرضه بنزین ناخالص بوده‌اند که سبب بروز خسارت به برخی خودروها نیز شده است.

این افراد گفتند که تعدادی از شهروندان بردسیری از جایگاه سوخت مذکور سوخت‌گیری کرده اند اما به دنبال آن خودرو دچار نقص فنی و خاموش شده است به طوری که مجبور بوده اند با یدک کش خودرو را به تعمیرگاه منتقل کنند.

یکی از این شهروندان که خود را آقای خسروی معرفی کرد اظهارداشت: جمعه شب به دنبال سوخت گیری از پمپ بنزین، خودرو دچار نقص فنی شد و بعد متوجه شدیم که علت، سوخت ناخالص بوده است لذا خودرو را به تعمیرگاه منتقل کردیم.

یکی از تعمیرکاران در بردسیر نیز ضمن تایید این مساله به خبرنگار فت فتو گفت: طی دو سه روز گذشته تعدادی از مردم با همین مشکل مراجعه کرده‌اند.

برخورد قاطع می شود

خبرنگار فت فتو که مطلع شد موضوع از طریق تعزیرات حکومتی نیز دنبال شده موضوع را پیگیری کرد تا اینکه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان ضمن تایید این موضوع در مصاحبه‌ای گفت: طی روزهای گذشته یک فقره گزارش تخلف جایگاه عرضه به حوزه بازرسی این شرکت واصل شده است.

محمدباقر نورالدینی افزود: بر این اساس جایگاه عرضه فرآورده نفتی مجتمع فولاد بردسیر ترکیب فرآورده بنزین و گازوییل را به مصرف کنندگان عرضه می‌کرده که سبب خسارت به برخی خودروها شده است.
وی بیان کرد: پرونده این تخلف فردا (دوشنبه) در کمیته تخلفات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان رسیدگی و با احضار متخلف رای صادر می‌شود.
نورالدینی با تاکید به برخورد قاطع با متخلفان حوزه عرضه فرآورده های نفتی در منطقه کرمان تصریح کرد: اکنون پرونده این فرد توسط کارشناسان در حال بررسی است.

به گزارش فت فتو جایگاه سوخت مدنظر در ۱۵ کیلومتری شهر بردسیر و در نزدیکی دوراهی نگار در این شهرستان در حدود ۶۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




عرضه بنزین مخلوط با گازوییل در یک جایگاه بردسیر/پرونده تخلف در حال بررسی است

منبع: ایرنـا
? عرضه بنزین مخلوط با گازوییل در یک جایگاه بردسیر/پرونده تخلف در حال بررسی است