عاملان ۲ قتل خیابانی بم دستگیر شدند

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری عاملان قتل‌های رخ داده در ۲ نزاع خیابانی اخیر این شهرستان، بر خویشتن داری و کنترل خشم تاکید کرد. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ “یوسف سلیمانی” افزود: نزاع صورت گرفته در ۲ […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری عاملان قتل‌های رخ داده در ۲ نزاع خیابانی اخیر این شهرستان، بر خویشتن داری و کنترل خشم تاکید کرد.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ “یوسف سلیمانی” افزود: نزاع صورت گرفته در ۲ نقطه از شهرستان بم طی یک ماه اخیر منجر به ضربه به سر و به کما رفتن ۲ نفر شد.

وی با بیان اینکه این افراد با وجود تلاش های انجام شده در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان جان خود را از دست دادند تصریح کرد: با توجه به دستگیری عاملان هر ۲ نزاع منجر به قتل متاسفانه دعواهای ساده و خیابانی و ناتوانی در کنترل خشم در این حوادث موجب داغدار شدن چندین خانواده شد.

سرهنگ سلیمانی در بررسی شرایط ایجاد این حوادث جبران ناپذیر تصریح کرد: جان هر انسان بزرگترین موهبتی است که خداوند در اختیار او قرار داده از این رو آسیب به آن و یا گرفتن آن در قرآن و احادیث مورد مذمت و نکوهش قرار گرفته، زیرا یک لحظه غفلت و عدم کنترل رفتار در لحظات خشم و عصبانیت یک عمر پشیمانی به بار می آورد.

فرمانده انتظامی بم بیان کرد: در همین رابطه باید گفت ارائه آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی نظیر کنترل خشم، افزایش اعتماد به نفس، صعه صدر و قدرت حل مسئله و تصمیم گیری، توسط کارشناسان انتظامی و اجتماعی در کاهش این مولفه و دیگر جرائم و آسیب ها نقش داشته و بسیار مورد تاکید است که در این رابطه توصیه می شود با دوراندیشی و سعه صدر با مشکلات و اختلافات روبه رو و مسائل را به روش های مسالمت آمیز و از طریق مجاری قانونی حل و فصل کنیم تا هیچگاه شاهد فقدان عضوی از جامعه و داغدار شدن خانواده ای به سبب مسائل ناخواسته ناشی از هر نوع تنش و درگیری نباشیم.




عاملان ۲ قتل خیابانی بم دستگیر شدند

منبع: ایرنـا
? عاملان ۲ قتل خیابانی بم دستگیر شدند